توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 50405
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲
فرمانده ناجا خبر داد
آغاز طرح ترافیکی نوروز 97 از فردا تا 15 فروردین در تمام جاده‌های کشور
فرمانده ناجا گفت: قرارگاه ترافیکی و خدمات سفر از فردا 24 اسفند با حضور ماموران پلیس، نیروهای خدماتی و امدادرسان در جاده‌های کشور کار خود را آغاز کرده و تا 15 فروردین در خدمت مردم خواهند بود.
آغاز طرح ترافیکی نوروز 97 از فردا تا 15 فروردین در تمام جاده‌های کشور
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری فارس، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر به اهمیت برگزاری این رزمایش پرداخت و گفت: اهمیت برگزاری رزمایش بزرگ ترافیکی و خدمات سفر بر کسی پوشیده نیست و این حرکت از سال‌های گذشته با تاثیرگذاری که داشته استمرار یافته است.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امسال نیز رزمایش بزرگ ترافیکی با حضور بیش از نیم میلیون نفر از همکاران من،‌ امدادگران و خدمت‌رسانان در سراسر کشور اجرا می‌شود.

سردار اشتری اعلام کرد: پلیس افتخارش این است در تمام ایام سال و به خصوص تعطیلات نوروز در کنار مردم است.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور اظهار داشت: قرارگاه ترافیکی و خدمات سفر از فردا 24 اسفند کار خود را آغاز و تا 15 فروردین 97 به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی اظهار امیدواری کرد که با اقدامات خوب و موثر همه دستگاه‌های امدادرسان و پلیس عزیز بتوان سفری ایمن را برای هموطنان رقم زد.

فرمانده ناجا با اعلام این مطلب که خوشبختانه تعداد تصادفات،‌ تلفات و جانباختگان در سال‌های اخیر کاهش یافته است از مردم خواست که مسیر سفر را نیز جزء سفر قلمداد کرده و با حوصله و پرهیز از عجله مسیر را طی کنند، در هنگام خستگی نیز در استراحتگاه‌های موقت، استراحت کنند و در هنگام بروز مشکل به دستگاه‌های امدادرسان مراجعه کنند.

وی یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری را تصادفات و جانباختگان سفرها دانست و گفت: سه عامل اصلی انسان، خودرو و جاده در بروز تصادفات موثرند اما باید گفت که عامل انسانی بخش مهمتری دارد.

فرمانده ناجا افزود: راننده باید مراعات حال خود، سرنشینان و همچنین خودروهای مجاور را کند.

سردار اشتری اعلام کرد: رانندگانی که با حوصله، ارامش، نشاط و سرزندگی به رانندگی می‌پردازند و با رعایت نکات ایمنی مشرف به جاده هستند کمترین خطا و تصادف را در رانندگی دارند.

وی اظهار امیدواری کرد: همه عوامل دست به دست هم داده و با اطلاع‌رسانی و رعایت قوانین و مقررات و مدیریت سفر از سوی هموطنان سفر خوبی در نوروز 97 برای هموطنان رقم بخورد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با اشاره به حضور همه ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در جاده‌های کشور، به تشکر از آنها پرداخت و گفت: از همیاران پلیس نیز که در کنار خانواده‌های خود رعایت قوانین و مقررات را به بزرگترهای خود یادآور می‌شوند تشکر می‌کنیم.
Share/Save/Bookmark