توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63825
پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۷
صنایع‌دستی مددجویان در جذب بیشتر گردشگران به کرمانشاه موثر است
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه کارگاه‌های صنایع‌دستی در اشتغال‌زایی موثر است، گفت: آثار صنایع‌دستی مددجویان می‌تواند به جذب بیشتر گردشگران به استان کمک کند.‎
صنایع‌دستی مددجویان در جذب بیشتر گردشگران به کرمانشاه موثر است
فاطمه رضوان مدنی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح کارگاه آموزشی-تولیدی صنایع دستی بخش بیلوار که به مناسبت آغاز دهه فجر است، گفت: دغدغه و اولویت کاری تیم مدیریتی بهزیستی استان بحث اشتغال و مسکن مددجویان است.

وی افزود: بسیار خرسندیم که شاهد افتتاح چنین کارگاه‌هایی هستیم، زیرا چنین کارگاه‌هایی می‌تواند زمینه ساز اشتغال زایی مددجویان باشد.

رضوان مدنی معتقد است، پیگیری وضعیت اشتغال و مسکن مددجویان زمینه‌ ساز مرتفع کردن مشکلات معیشتی مددجویان است و تمام تلاشمان را در این خصوص خواهیم کرد.

رضوان مدنی با اشاره به اینکه صنایع دستی زیبا، خوب و با قیمت مناسب می تواند در فراهم کردن بازار فروش بسیار موثر باشد، گفت: اشتغال‌زایی مددجویان در بحث صنعت گردشگری آینده‌دار است.

وی از زحمات بخشدار بیلوار و همه مسوولین محلی در فراهم آوردن زمینه های اشتغال مددجویان تشکر کرد.

این کارگاه آموزشی میناکاری برای زنان سرپرست خانوار و مددجویان توانبخشی مجتمع بیلوار افتتاح شده است.

بهزیستی کرمانشاه به ۱۵۳ هزار و ۸۲۶ مددجو در سطح استان خدمات دهی می کند، که از این تعداد ۳۸ هزار و ۹۹۳ نفر معلول هستند که شامل داراهای معلولیت های مختلف بینایی، شنوایی، ذهنی و روانی و حرکتی می‌باشند.
استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.
Share/Save/Bookmark