توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63735
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
فرماندار کرمانشاه:
تاکنون صلاحیت 71 کاندیدای این حوزه انتخابیه تایید شده است
فرماندار کرمانشاه از تایید صلاحیت 71 نفر از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه خبر داد.
تاکنون صلاحیت 71 کاندیدای این حوزه انتخابیه تایید شده است
فضل‌الله رنجبر در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: 210 نفر در شهرستان کرمانشاه برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند که تاکنون 18 نفر آنها انصراف داده و 71 نفر تایید صلاحیت شده‌اند.

رنجبر با اشاره به ادامه دار بودن فرآیند بررسی صلاحیت نامزدهای انتخاباتی، اضافه کرد: افرادی که در مرحله اخیر صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان رد شده تا پایان امروز(14 بهمن) فرصت دارند اعتراض خود را به شورای نگهبان در تهران و یا دفتر هیئت نظارت بر انتخابات در کرمانشاه تحویل دهند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه نتیجه قطعی و نهایی تایید صلاحیت شدگان روز 21 بهمن به فرمانداری های مراکز حوزه انتخابیه تحویل داده خواهد شد، گفت: روز 23 بهمن آگهی اسامی کاندیداها توسط فرمانداری منتشر می‌شود.

رنجبر با بیان اینکه کاندیداهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز 24 بهمن و به مدت هفت روز فرصت تبلیغات دارند، گفت: کاندیداها تا ساعت هشت صبح روز اول اسفند فرصت تبلیغات دارند.

وی با بیان اینکه شهرداری کرمانشاه از طریق شهرداری مناطق مکان‎هایی را برای تبلیغات کاندیداها در نظر گرفته، گفت: تاکید می شود کاندیداها و هوادارانشان در این مکان‌ها تبلیغ داشته باشند.

رنجبر با اشاره به ممنوع بودن هر نوع دیوارنویسی، گفت: توصیه می شود کاندیداها و هوادارانشان از دیوارنویسی صرف نظر کنند.

وی اضافه کرد: هر نامزد انتخاباتی می‌تواند در هر منطقه شهرداری و مراکز بخش‌ها یک ستاد تبلیغاتی به تفکیک خواهران و برادران دایر کند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار خواهد شد.
Share/Save/Bookmark