توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 52278
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۱
دستیار کی‌روش راز موفقیت ایران را گفت!
دستیار کارلوس کی‌روش کلید موفقیت تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا را عدم دادن فرصت برای فکر کردن به بازیکنان حریف می‌داند.
دستیار کی‌روش راز موفقیت ایران را گفت!
به گزارش خط نيوز، اوسیانو داکروز، دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با «رادیو مارکا» اسپانیا، با اشاره به پیروزی ایران مقابل مراکش گفت: ما به مانند همیشه اعتماد به نفس داریم چون ماه‌ها برای داشتن چنین اعتماد به نفسی کار کرده‌ایم. می‌دانیم که می‌توانیم به مرحله بعدی جام جهانی 2018 صعود کنیم.

وی ادامه داد: ما با سه تیم خیلی قدرتمندی همگروه هستیم و می‌دانیم که کارمان در گروه B دشوار است، اما خوشحالیم که به عنوان صدرنشین گروه پا به بازی دوم‌مان می‌گذاریم. در مورد مراکش هم باید بگویم که نمی‌توانیم آنها را به خاطر شکست در بازی‌ اول‌شان از بین کاندیداهای صعود به دور بعد کنار بگذاریم و قطعاً آنها اسپانیا و پرتغال را به دردسر خواهند انداخت.

دستیار کارلوس کی‌روش در خصوص بازی چهارشنبه شب تیم ملی فوتبال ایران مقابل اسپانیا نیز یادآور شد: کلید موفقیت مقابل اسپانیا این است که اجازه فکر کردن به آنها را ندهیم.

اوسیانو در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا فکر می‌کنید که اخراج لوپتگی از سرمربیگری اسپانیا روی این تیم تأثیر گذاشته است؟»، خاطرنشان کرد: خیر، اسپانیا همچنان تیم قدرتمندی است.

منبع: تسنیم
Share/Save/Bookmark