توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55211
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۹
کشف ۱۹ تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: در6 ماهه نخست امسال بیش از 19 تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان کشف و ضبط شده است.
کشف ۱۹ تن انواع مواد مخدر در استان اصفهان
به گزارش خط نيوز، مهدی معصوم‌بیگی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی اظهار کرد: همه آزادیخواهان جهان وامدار و مدیون شهیدان هستند، امنیت امروز کشور به برکت جان‌فشانی‌ها، ایثارگری‌ها، مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهیدان و جانبازان است.

وی افزود: به برکت قیام عاشورایی امام حسین(ع) مردم همواره در کنار خادمان نظام هستند، همه رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و نهراسیدن‌ از دشمن نشأت گرفته از قیام اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مردم قدر امنیت را می‌دانند، امنیت تولید و حفظ می‌شود زیرا امنیت مهم‌ترین نیاز جامعه بوده و مقدم بر تمام نیازها است، نیروی انتظامی به معنای واقعی کلمه مردمی است، یکی از اهداف اصلی انقلاب این بود که همه خدمتگذار مردم بوده و مردم حاکم همه چیز باشند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی امروز در جهت خدمتگذاری بیشتر و حداکثری به مردم تلاش می‌کند و دلیلش این است که نیروی انتظامی از بدنه مردم و برای مردم و در کنار مردم و خدمتگزار به مردم است.

معصوم‌بیگی با اشاره به این‌که اصولاً خدمت به مردم ارزشمند است، ادامه داد: پاداش خدمت در نظام اسلامی به مردم مضاعف است، نیروهای انتظامی لباس خدمت و شهادت بر تن دارند که این لطف خداوند است.

وی در ادامه ابراز کرد: باید خدمتگذاری حداکثری و بی‌منت به مردم صورت گیرد، رویکرد نیروی انتظامی به امنیت رویکرد مردم‌پایه است، معتقد هستیم همه امور انقلاب اسلامی دست مردم است و تولید امنیت توسط مردم انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: امروز در استان اصفهان امنیت خوبی برقرار است، هر چند دستگاه‌های امنیتی تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی می‌کنند اما بی‌تردید ریشه در خوب بودن مردم، نجابت و نجیب بودن مردم، دین‌داری و درستکاری مردم است.

وی در ادامه بیان کرد: نعمت امنیت در کشور به خوبی وجود دارد و با یک نگاه به دیگر کشورهای منطقه پی می‌بریم که چنین نعمتی به این جامعی در کشورهای دیگر وجود ندارد، باید قدر امنیت را دانسته و آن را حفظ کنیم.

معصوم‌بیگی با اشاره به اقدامات نیروی انتظامی در سال جاری عنوان کرد: با تلاش‌های نیروی انتظامی و همکاری تمام دستگاه‌های امنیتی بیش از 19 تن انواع مواد مخدر در 6 ماهه نخست امسال در استان کشف و ضبط شده است که نشان‌دهنده این است که نیروی انتظامی پرتحرک‌تر از گذشته در صحنه مبارزه حاضر است.

وی اذعان کرد: کشف 19 هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در 6 ماهه نخست امسال که عدد قابل توجهی است نشان‌دهنده این که دشمن و معاندان نظام از هر مسیری که بتوانند قصد ضربه زدن به نظام را دارند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف کالای قاچاق در استان اصفهان اذعان کرد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبارزه با قاچاق کالا در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفت، دستگیری قاچاقچیان عمده و کشف پرونده‌های بالای 500 میلیون تومان توسط نیروی انتظامی در استان انجام شده است که در 6 ماهه نخست امسال بالای 57 درصد رشد داشته است.

وی تأکید کرد: اگر می‌خواهیم معضل بیکاری برطرف شود و برای فرزندان این کشور اشتغال ایجاد شود باید تمام مردم از کالای ایرانی و تولیدات ایرانی استقبال کنند، همه چیز در مدار مردم می‌چرخد و به میزانی که از کالا و تولیدات ایرانی استقبال شود به همان میزان اشتغال ایجاد و بیکاری رفع می‌شود، بنابراین نقش مردم در ایجاد اشتغال نقش مهم و حیاتی است.

منبع: فارس
Share/Save/Bookmark