توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63771
چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹
با اکران فیلم "مُردن در آب مطهر"
جشنواره فیلم "فجر" در کرمانشاه آغاز به‌کار کرد
جشنواره فیلم "فجر" در کرمانشاه آغاز به‌کار کرد
هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر در کرمانشاه با اکران فیلم «مُردن در آب مطهر» آغاز به کار کرد.

کرمانشاه امسال برای هفتمین بار میزبان جشنواره فیلم فجر شده و این جشنواره از عصر امروز (15 بهمن) با اکران فیلم "مُردن در آب مطهر" در محل سینما آزادی کار خود را آغاز کرد.

در این دوره جشنواره که تا 21 بهمن ادامه دارد، 14 فیلم جشنواره فجر در دو سینمای آزادی و فرهنگ شهر کرمانشاه اکران خواهد شد.

سینما آزادی در این دوره جشنواره در دو سانس 17 و 19:30 اکران فیلم خواهد داشت و طبق جدول اعلامی در روز 15 بهمن فیلم‌های «مُردن در آب مطهر» و «سینما شهر قصه»، روز 16 بهمن «بی صدا حلزون» و «خون شد»، روز 17 بهمن «ابر بارانش گرفته» و «درخت گردو»، روز 18 بهمن «آبادان یازده» و «تومان»، روز 19 بهمن «پدران» و «خروج»، روز 20 بهمن «پوست» و «شنای پروانه» و روز 21 بهمن «تعارض» و «عامه پسند» به ترتیب در سانس های مذکور در این سینما اکران می شود.

در سینما فرهنگ نیز اکران فیلم‌ها در سه سانس 10 صبح، 17:30 و 20 شب خواهد بود که در این سینما نیز به ترتیب سانس‌های ذکر شده، در روز 15 بهمن فیلم‌های «تورنادو»، «سینما شهر قصه» و «مُردن در آب مطهر»، روز 16 بهمن «قطار آن شب»، «خون شد» و «بی‌صدا حلزون»، روز 17 بهمن سانس 10 صبح اکران فیلم نداشته و در سانس های بعدی به ترتیب «درخت گردو» و «ابر بارانش گرفته»، روز 18 بهمن هم باز سانس 10 صبح اکران فیلم نداشته و در سانس های بعدی به ترتیب «تومان» و «آبان یازده»، روز 19 بهمن «بیست و سه نفر»، «خروج» و «پدران»، روز 20 بهمن «کاتی و ستاره»، «شنای پروانه» و «پوست» و در روز انتهایی جشنواره 21 بهمن ماه نیز فیلم های «منطقه پرواز ممنوع»، «عامه پسند» و «تعارض» به ترتیب در سانس‌های مذکور این سینما اکران می‌شود.

فیلم های اکران شده در سانس ۱۰ صبح سینما فرهنگ مخصوص گروه سنی کودک و نوجوان بوده و جدای از فیلم های سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر است.

قیمت بلیت های این دوره جشنواره 10 هزار تومان است که افراد می‌توانند این بلیت ها را بصورت اینترنتی از طریق سایت www.cinematicket.org خریداری کنند.
Share/Save/Bookmark