توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 31406
پنجشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۱
قتل واجب این خواننده توسط داعش + عکس
در حالی که صفحات وابسته به داعش در توئیتر و فیس بوک، از ترور ˝شعبان عبد الرحیم˝ خبر می دادند، این خواننده مصری با پخش تصاویر ویدئویی از سلامت خود خبر داد و بار دیگر به داعش حمله کرد.
قتل واجب این خواننده توسط داعش + عکس
به گزارش خبرگزاری خط نیوز ، شعبان عبد الرحیم، خواننده و بازیگر مصری که از سوی داعش به ترور تهدید شد.

ماجرا از آن جا آغاز شد که “شعبان عبد الرحیم” با انتشار یک کلیپ تصویری علیه داعش، رهبر این گروهک تروریستی را “امیر المجرمین”خواند که بر وزن “امیر المومنین”است؛ یعنی لقبی که تشکیلات دولت اسلامی (داعش) برای رهبر خود استفاده می کند. او در این ترانه، ضمن رقاصی و تمسخر داعش، از سربازان این تشکیلات به با تعبیر “دیوانه های از بند رها شده” یاد می کند که تعبیری جدید برای تروریست ها به حساب می آید.

انتشار این کلیپ واکنش شدید داعش و حامیانشان را در پی داشت و کار به جایی رسید که حتی فتوای قتل وی صادر شد. در این زمینه، یکی از صفحات وابسته به داعش به صروت علنی نوشت: «خون او را در راه خدا “آزاد” کنید تا در رگ و گوشت های مملو از حرام جریان نیابد.» پس از آن بود که رسانه ها از ترور وی خبر دادند، اما خود این خواننده امروز در گفت و گوی زده با شبکه العربیه از سلامت کامل خود خبر داد و حتی داعش را بار دیگر مسخره کرد.

شعبان عبد الرحیم در این گفت و گو خطاب به العربیه گفت:”صبح روز سه شنبه یک تماس تلفنی از خارج از مصر داشتم که فردی از پشت تلفن با لهجه شامی به من گفت به سزای عملم خواهم رسید و نتیجه این ترانه، ترور من از سوی سربازان داعش خواهد بود. او حتی مرا تهدید کرد که فرار از مصر نیز بی فایده خواهد بود و “هیچ نقطه ای در زمین” برای من امن نخواهد بود. اما من لبخند زدم و گفتم به گمانم شما به کمی سطل آب برای تخلیه هیجانات خود نیازمندید!”

او در ادامه در پاسخ به سوأل العربیه در مورد احساس خود پس از این گفت و گو اظهار داشت: “من از هیچ کس بجز خدا نمی ترسم و تهدیدات داعش در من بی تأثیر خواهد بود. نه تنها از داعش بلکه از القاعده، النصره، خراسان، انصار بیت المقدس و… بیم ندارم؛ زیرا باور دارم که همه این ها در مسیری هستند که هر چه بیش تر از رضای خداوند دور می شوند و من با افتخار از آنان اعلام برائت می کنم.”

او همچنین در گفت و گو با شبکه تلویزیونی”النیل” اظهار داشت: “من حاضرم فدای وطنم بشوم؛ حاضرم فدای باورم بشوم. در کشور و خانه خود زندگی می کنم و جایی نمی روم. حتی اگر بمیرم، باز هم حاضرم دوباره زنده شوم و همین راه را ادامه بدهم. تروریست های داعش باید به خود زحمت داده و به خانه من بیایند!”

منبع: دانا
Share/Save/Bookmark