توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70656
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰
پس از تائید صلاحیت تاجگردون در هیات‌های نظارت؛
درخواست صریح زاکانی از شورای نگهبان: نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد
در اقدامی عجیب تاکنون صلاحیت تاجگردون در هیات های اجرایی و نظارت تائید شده است اما این پایان کار نیست و باید منتظر ماند تا نظر اعضای شورای نگهبان هم در این زمینه مشخص شود.
درخواست صریح زاکانی از شورای نگهبان: نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز: علیرضا زاکانی، نماینده انقلابی و فعال ادوار مجلس و همچنین مجلس یازدهم که اینک در سال سوم مسئولیت شهرداری تهران به سر می برد در تازه ترین توئیت خود خطاب به اعضای محترم شورای نگهبان، ردصلاحیت تاجگردون که با رای نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم اخراج شد را مطالبه کرده است.
زاکانی نوشته است: «ضمن بزرگداشت شایستگی‌های اعضای محترم شورای نگهبان بویژه فقهای عظیم القدر، انتظار می‌رود کسی که با بررسی اسناد و رای نمایندگان از مجلس یازدهم اخراج شده و اینک با مسامحه برخی مسئولان تاکنون رد صلاحیت نشده‌ را بررسی جدی کرده و نگذارند انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد».
گفتنی است در اقدامی عجیب تاکنون صلاحیت تاجگردون در هیات های اجرایی و نظارت تائید شده است اما این پایان کار نیست و باید منتظر ماند تا نظر اعضای شورای نگهبان هم در این زمینه مشخص شود.
در روزهای پیش هم چندین نفر از نمایندگان مجلس از تائید صلاحیت تاجگردون اظهار تعجب کرده بودند و از شورای نگهبان خواستند تا ورود این فرد مسئله دار به عرصه انتخابات ممانعت کنند.
Share/Save/Bookmark