توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 29706
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۳
تایمز اسرائیل:
نتانیاهو چهارشنبه با اوباما درباره تعداد سانتریفیوژهای ایران مذاکره می‌کند
یک روزنامه صهیونیستی با اشاره به دیدار روز چهارشنبه رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید می‌نویسد طرف اسرائیلی در این دیدار درباره تعداد سانتریفیوژهای ایران گفت‌وگو خواهد کرد.
نتانیاهو چهارشنبه با اوباما درباره تعداد سانتریفیوژهای ایران مذاکره می‌کند
به گزارش گروه بین‌الملل خط نیوز ، روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل با اشاره به دیدار روز چهارشنبه رئیس جمهوری آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید می‌نویسد طرف اسرائیلی در این دیدار درباره تعداد سانتریفیوژهای ایران گفت‌وگو خواهد کرد.

پیشتر، جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید روز جمعه جمعه اعلام کرده بود بنیامین نتانیاهو چهارشنبه در کاخ سفید با باراک اوباما دیدار خواهد کرد.

به گفته ارنست، دو طرف در این دیدار درباره مذاکرات هسته‌ای ایران، روابط اسرائیل و فلسطینیان، اوضاع غزه و مبارزه علیه شبه نظامیان داعش رایزنی می‌کنند.

اکنون روزنامه تایمز اسرائیل گزارش داده نتانیاهو در دیدار روز چهارشنبه ضمن گفت‌وگو درباره آنچه تهدید هسته‌ای ایران خوانده شده به طور ویژه با باراک اوباما درباره طرحی از آمریکا که گفته می‌شود قرار است ۴۷۰۰ سانتریفیوژ ایران را در چارچوب توافق هسته‌ای فعال نگاه دارد بحث و مذاکره خواهد کرد.
Share/Save/Bookmark