توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 33017
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
سخنان حاج رحیم‎ احمدی‎روشن در یادواره فرزند شهیدش در شهر یزد/
وای بر انصاف کسانی که نخواستند مردم یزد بر این شهدای گمنام عشق بورزند و یونسکو را بهانه کردند! / امروز که به کدخدا لبخند زده‎اید چه چیزی برای
حاج رحیم احمدی روشن پدر شهيد مصطفي احمدي روشن در مراسم یادواره شهید مصطفی احمدی روشن که هفته گذشته در شهر یزد برگزار شد، با انتقاد از برخی فرافکنی‎ها در عرصه سیاست خارجی گفت: عده‌ای در داخل مرعوب غرب هستند و اینها خواهان آن هستند که کدخدا را راضی کنند نه شهدا و خانوده معظم شهدا را. این عده ترسشان از آن است که مبادا کدخدای روستا به آن‎ها بد اخمی کنند اما سوال اینجاست که مگر تا به امروز چه گلی به سر مردم زده‎اند؟ آیا آنوقت که سران غرب با ما قهر می‌کردند و رو برمی‌گرداندند به ما لطف و مرحمت کردند یا حالا که رفتیم به آن‎ها دست داده‎ایم؟
وای بر انصاف کسانی که نخواستند مردم یزد بر این شهدای گمنام عشق بورزند و یونسکو را بهانه کردند! / امروز که به کدخدا لبخند زده‎اید چه چیزی برای
به گزارش خط نیوز ، احمدی‌روشن به انتقاد از کارشکنی مسئولان دولتی در تدفین شهدای گمنام در یزد پرداخت و گفت: آنها هر آنچه را که داشتند در راه خدای تبارک وتعالی دادند، گفت: اما مسئولان مانع تدفین شهدا در یزد شدند و در تدفین پیکر پاک چند شهید گمنام کارشکنی کردند در حالی که مردم جان و روحشان با شهداشان است و عاشقانه میخواهند سر مزار شهدای گمنام بروند. شهدایی که حتی راضی نشدند هویت و نامشان معلوم گردد. وای بر انصاف کسانی که نخواستند مردم بر این شهدای گمنام عشق بورزند و یونسکو را بهانه کردند! در زمان جنگ اگر این شهدا نبودند خانواده و زندگی برای شما نمی‌ماند و اما اینقدر بی ادب شده‌اید که به ساحت مقدس شهدا اهانت می کنید؟ پس چرا به دیدار خانواده شهدا می‎روید و تکریم می‎کنید؟ این دل سوخته ی من از دست شما به خدا روزگار ندارد.

وی افزود: من مصطفی را در راه خدای تبارک و تعالی تقدیم کردم و برادر شهیدم را نیز در سال شصت تقدیم انقلاب نمودم و هنوز پیکر برادرم برنگشته است. البته از جمهوری اسلامی احساس طلب نمیکنم و نخواهم کرد بلکه بدهکار این انقلاب و نظام نیز هستیم و اگر هم موقعیتش پیش بیاید جانم را برای جمهوری اسلامی فدا خواهم کرد اما این رفتارها را برنمی‎تابیم.

حاج رحیم احمدی‎روشن ادامه داد: ما دلمان را باید به چه چیزی خوش کنیم؟ آقایان محترم ما باید به چه چیز شما دل خوش کنیم، شمایی که رفته‌اید در سازمان انرژی هسته‎ای نشسته‎اید و مدعی هستید که ما قرار نیست از خطوط قرمز عبور کنیم، آیا واقعا اینچنین است؟ به خاطر این که کدخدا نسبت به ما خشمگین نشود چه اقداماتی انجام داده‎اید؟ من فریاد زدم که تمام دانشمندان هسته ای ما را اخراج کرده‌اند. در جواب گفتند نخیر، پدر شهید احمدی‌روشن دروغ می‎گوید. البته هنوز هم ادامه دارد و در همین چند روز پیش یکی از نخبه‌های دیگر صنعت هسته‌ای کشورمان را بیرون انداخته‌اند. و ما این شکایت را به خدا میبریم. «اللَّهُمَّ إِنَّا نَشْکُو إِلَیْکَ فَقْدَ نَبِیِّنَا صَلَوَاتُکَ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَا وَ کَثْرَةَ عَدُوِّنَا وَ قِلَّةَ عَدَدِنَا، وَ شِدَّةَ الْفِتَنِ بِنَا وَ تَظَاهُرَ الزَّمَانِ عَلَیْنَا». آن کسی متوجه صحبت‌های من می‎شود که ستون زندگی اش به شهادت رسیده باشد، خانواده معظم شهدا به خوبی خواهند درک کرد که من چه دردی می‎کشم.

پدر شهید احمدی‎روشن در ادامه به توفیقات کشور در عرصه هسته‎ای اشاره کرد و خاطر نشان کرد: اخیرا برنامه‎ای با عنوان هفت دقیقه تا تلاویو پخش شد، به آن خدایی که من و شما را آفریده ‌است بارها به روح پرفتوح شهید عزیز تهرانی مقدم درود و سلام و صلوات فرستادم برای آنکه صنعت موشکی کشور عزیزمان ایران را به اوج شکوفایی رساند، طوری که این عمل لرزه بر اندام استکبار جهانی و غارتگران انداخت و از طرف دیگر دعا کردم به جان بچه‌های عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر اینکه از این صنعت استراتژیک پشتیبانی کردند.

وی ادامه داد: چندی پیش که در خدمت بچه‌های سپاه بودیم، این آقا به من فرمود که یکی از مسئولین آمد گفت که آمار موشک ها را بدهید تا برویم روی آمریکا را کم کنیم، اما ما خودداری کردیم در نهایت با اصراری که انجام داد گفتیم به آمریکایی ها اعلام کنید که به لطف خداوند به اندازه‌ای داریم که اسرائیل با خاک یکسان شود. خداروشکر کردم و دعا کردم به جان این برادران سبز پوش و سبز قامت سپاه و از جایی دیگر قلبم شکست که این صنعت هسته‌ای که بوسیله شهدای گرانقدر به دست ما رسیده متاسفانه به عنوان ارث و میراث و ودیعه در اختیار یک عده قرار گرفته که قدر این صنعت را نمی‌دانند.

حاج رحیم احمدی‎روشن افزود: باید بدانیم که آمریکا و دشمنان قسم خورده ما با ایران هیچ دوستی ندارند. حضرت امام خمینی(ره) و آقا سید علی بارها فرمودند که اگر در مقابل استکبار جهانی که مانند یک سگ هار می‌ماند بایستیم، کوتاه می‌آید و عقب نشینی می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه آنچه را که وظیفه شرعی و عرفی ما باشد می‎گوییم ادامه داد: برخی می‎گویند که ما از روز اول احتیاجی به غنی سازی بیست درصد نداشتیم و از طرف دیگر می‎گویند تهدیدات دشمن را در مورد دانشمندان هسته‎ای از همان اول جدی نگرفتیم ، اما آقای صالحی در سالگرد شهادت شهید شهریاری در شبکه افق اعلام کرد حاضر بودیم در قبال این کار شهید‌شهریاری که توان غنی‌سازی ما را به بیست درصد رساند، ده میلیارد پول بدهیم اما وی قبول نکرد!

وی در پایان با انتقاد از اخراج دانشمندان هسته‌ای گفت: جریان چیست که نیروهای مومن جایشان را به کسانی می دهند که مشکل امنیتی دارند؟چرا دانشمندان هسته‎ای را اخراج کرده‌اید؟ چرا در لفافه سخن می‎گویید؟ آیا حضرت علی نیاز به ابوذر و مقداد و عمار نداشت؟ چرا یک عده ای صدای این عمار رهبر انقلاب را نشنیدند؟ اما حالا سر سفره‌ نشستند و به سلامتی شما مشغول خوردن هستند! امید است که خدا از انسان راضی باشد و رضایت دیگران مهم نیست.
Share/Save/Bookmark