توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63357
چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱
همراه‌سرای بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه کلنگ زنی شد
همراه‌سرای بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه کلنگ زنی شد
کلنگ احداث بزرگترین همراه‌سرای بیمارستانی کرمانشاه به همت یک خیر در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) به زمین زده شد.

محمودرضا مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه، امروز(24 دی) درحاشیه کلنگ زنی این پروژه در جمع خبرنگاران، بااشاره به مرکزیت مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) درغرب کشور، اظهار کرد: این مجتمع با حدود هزار تخت بیمارستانی که درآینده‌ای نزدیک 200 تخت دیگر به آن اضافه می‌شود، مرکزیت درمانی غرب کشور را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از بیماران مرجعه کننده به این بیمارستان از شهرستان‌های دور و یا استان‌های مجاور هستند، اعلام کرد: بیشتر این مراجعین بیمارانی هستند که نیاز به مراقبت‌های ویژه یا اعمال جراحی دارند، لذا چند روزی را در این بیمارستان بستری می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: عدم تمکن مالی برای اقامت در هتل و یا میهمانسرا یکی از مشکلاتی است که همواره در بحث همراهان این بیماران داریم، بنابراین این همراهان در پیاده روی کنار درب ورودی بیمارستان و یا داخل خودروهایشان استراحت می‌کنند.

وی افزود: با توجه به وجود این مشکلات، یکی از خیرین استان اخیرا پای کار آمده تا نسبت به احدث یک همراه سرا در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا(ع) اقدام کند و پس از انجام پیگیری‌های لازم، امروز(سه شنبه) کلنگ زنی این پروژه را شاهد بودیم.

مرادی اضافه کرد: پروژه همراه سرای بیمارستان امام رضا(ع) در زیربنای 3500 متر در هفت طبقه و با اعتبار نزدیک به هشت میلیارد تومان به همت این خیر کرمانشاهی طی مدت 24 ماه ساخته می‌شود تا قدم بزرگی برای رفاه حال بیماران و همراهان آنها که در این بیمارستان بستری می‌شوند، باشد.

وی اظهار کرد: پس از افتتاح همراه سرای بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی، این دومین همراه سرای بیمارستانی استان است که کلنگ احداث آن را به زمین زده‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: طی هفته گذشته هم تفاهم نامه احداث همراه سرای بیمارستان سنقر را امضاء کردیم و بزودی عملیات اجرایی این پروژه را نیز آغاز می‌کنیم.

انتهای پیام
Share/Save/Bookmark