توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70827
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۳
مدیرکل کمیته امداد استان:
برپایی ۱۰۰۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه در کرمانشاه/ امکان پرداخت الکترونیکی فراهم است
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه از برپایی بیش از هزار پایگاه جمع‌آوری زکات فطریه در سطح استان خبر داد.
برپایی ۱۰۰۰ پایگاه جمع‌آوری فطریه در کرمانشاه/ امکان پرداخت الکترونیکی فراهم است
رضا طاهری ، با اشاره به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطریه از صبح روز عید سعید فطر در سطح استان، گفت: هزار پایگاه ثابت و سایر در سطح تمامی مساجد و مصلی‌های نماز عید برپا خواهد شد.

وی افزود: بخشی از این پایگاه‌ها ۱۳۰ مرکز نیکوکاری است که در سطح استان آماده دریافت زکات فطریه هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر این پایگاه‌ها، در ۱۶۰۰ نانوایی در سطح استان که سهمیه آرد دولتی دریافت می‌کنند، گزینه‌ای روی دستگاه کارتخوان آنها فعال شده که مردم می‌توانند از طریق آن زکات فطریه خود را از ۲۴ ساعت قبل از عید تا ۴۸ ساعت بعد از آن پرداخت کنند.

وی خاطرنشان کرد: این امکان وجود دارد که برخی افراد بنابه دلایلی نتوانند زکات فطریه را در روز عید پرداخت کنند، بنابراین امکان پرداخت آن از طریق این دستگاه‌ها تا ۴۸ ساعت بعد از روز عید هم فراهم شده است.

طاهری گفت: این دستگاه‌ها به حساب مستقلی وصل شده که مردم از طریق آن می‌توانند زکات فطریه خود را به حساب دبیرخانه شورای زکات واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تاکید کرد: تمام وجوهات جمع‌آوری شده در سریع‌ترین زمان ممکن با اولویت زنان سرپرست خانوار و ایتام در سطح استان توزیع می‌شود.

به گفته طاهری هم‌اکنون ۷۵ هزار خانوار در سطح استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.
Share/Save/Bookmark