توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 42657
سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۶
تازه ترین نظرسنجی نشان داد
هر ۲ نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت منفور مردم هستند
نتایج جدیدترین نظرسنجی انجام شده نشان می‌دهد که هر ۲ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همچنان در بین افکار عمومی این کشور به شدت منفور هستند.
هر ۲ نامزد اصلی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت منفور مردم هستند
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، نظرسنجی مشترک ان بی سی نیوز- وال استریت ژورنال حاکی است که علی رغم حمایت سازمان هایی که از دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه و هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات آمریکا به عمل می آورند، این 2 نفر همچنان با سطح پایینی از حمایت و محبوبیت برخوردار هستند.

این نظرسنجی حاکی است، تنها 29 درصد رای دهندگان آمریکایی دیدگاه مثبتی نسبت به ترامپ دارند. هیلاری کلینتون نیز توانسته است نظر مساعد و مثبت 33 درصد شهروندان آمریکایی را جلب کند.

حدود 60 درصد رای دهندگان نیز دیدگاه منفی نسبت به ترامپ داشته اند و دیدگاه منفی شهروندان آمریکایی نسبت به کلینتون نیز به 55 درصد رسیده است.

این نظرسنجی نشان می‌دهد که تنها 28 درصد مردم آمریکا دیدگاه مثبتی نسبت به حزب جمهوریخواه دارند و این رقم برای حزب دموکرات نیز به 37 درصد رسیده است.

برنی سندرز دیگر نامزد دموکرات نیز توانسته است نظر مثبت 43 درصد آمریکایی ها را جلب کند. نظر مساعد و مثبت آمریکایی ها نسبت به باراک اوباما نیز به 48 درصد رسیده است.
Share/Save/Bookmark