توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 37940
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۸
رئیس فدراسیون والیبال:
برای تغییر کواچ عجولانه تصمیم نمی‌گیریم/والیبال چند باخت تلخ داشت
رئیس فدراسیون والیبال ایران بابیان اینکه مربیان زیادی در سطح اول دنیا هستند که برای همکاری با تیم ملی والیبال کشورمان تمایل دارند، گفت: برای تغییرات در کادرفنی تیم ملی والیبال عجولانه تصمیم نمی‌گیریم.
برای تغییر کواچ عجولانه تصمیم نمی‌گیریم/والیبال چند باخت تلخ داشت
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به نشست کارگروه تخصصی بررسی عملکرد تیم‌های ملی در این فدراسیون، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: این نشست‌ها از امروز شروع می‌شود و به بررسی تمامی جوانب می‌پردازیم. ما سال سختی را برای تیم بزرگسالان داریم و باید برای کسب سهمیه المپیک تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: در این نشست‌ها نقطه نظرات کارشناسان را در خصوص مدیریت فدراسیون، کادر فنی تیم ملی و بازیکنان جویا می‌شویم تا به یک راه حل خوب برسیم. ما درباره تیم ملی هم شرایط فنی را داریم و هم بحث روحی، که باید به همه این جوانب رسیدگی شود. شاید ما در فدراسیون تصمیمی گرفته باشیم که اشتباه بوده و باید آن را اصلاح کنیم.

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه جلسات این کارگروه ادامه خواهد یافت، تاکید کرد: امروز قطعا تصمیمی نخواهیم گرفت و این جلسات ادامه خواهد یافت. ما هم درباره تیم ملی بزرگسالان و هم در خصوص تیم‌های جوانان و امید به بررسی مسایل خواهیم پرداخت.



داورزنی در پاسخ به این سوال که نظر شخصی شما درباره تیم ملی چیست؟ عنوان کرد: با توجه به انتظاراتی که مردم از تیم ملی داشتند، چند باخت غیر قابل توجیه نظیر دیدار برابر تیم‌های استرالیا، کانادا و آرژانتین داشتیم. نه مردم و نه فدراسیون این نتایج را نمی‌پذیرند. تیم ملی متاسفانه از انسجام لازم دور بود. ما نمی‌خواهیم از حالا عینک به چشم کارشناسان بزنیم. سعی داریم صبر کنیم تا پس از بررسی کارشناسان تصمیم گیری کنیم.

وی درباره اینکه آیا آلترناتیوی برای کواچ در نظر گرفته شده؟ خاطرنشان کرد: همواره مربیان زیادی در سطح اول دنیا هستند که به همکاری با تیم ملی ایران تمایل دارند. این بحث نهایت قضیه است تا دست‌مان خالی نباشد اما باید یک موضوع را هم در نظر بگیریم. ما نهایتا ۴۵ روز یعنی از ۵ فروردین تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه آینده برای آماده‌سازی تیم ملی فرصت داریم که زمان کمی برای آماده‌سازی تیم ملی است.

رئیس فدراسیون والیبال در پایان گفت: مربیان خارجی حالا از تیم ملی ایران و بازیکنان کشورمان شناخت دارند اما برای هماهنگی کارهای گروهی این فرصت بسیار اندک است و باید روی این قضیه هم بحث شود. در هر صورت صبر می‌کنیم تا ببینیم در این جلسات به چه جمع‌بندی خواهیم رسید.
Share/Save/Bookmark