توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30820
شنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۳۳
اعدام ۵۰ نفر دیگر از عشیره سنی "البونمر" در الرمادی عراق توسط داعش
داعش در اقدامات جنایت‌آمیز تازه، ۵۰ نفر دیگر از عشیره سنی "البونمر" در شمال الرمادی استان الانبار را اعدام دسته جمعی کرد و ۲۰۰ نفر دیگر را به گروگان گرفت.
اعدام ۵۰ نفر دیگر از عشیره سنی "البونمر" در الرمادی عراق توسط داعش
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خط نیوز به نقل از شبکه المیادین، گروه تروریستی داعش در ادامه اقدامات جنایتکارانه خود بار دیگر ۵۰ نفر از عشیره سنی "البونمر" در شمال الرمادی را اعدام دسته جمعی کرد.

بر اساس این گزارش، این گروه تروریستی ۲۰۰ نفر دیگر از اعضای این عشیره در منطقه الثرثار واقع در شمال الرمادی استان الانبار را ربودند.

عناصر تروریستی داعش چند روز گذشته نیز در انتقام از پیروزی‌های ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی در شمال استان بابل اقدام به اعدام۴۶ نفر در غرب شهر الرمادی کردند.
داعش ۴۶ نفر از شهروندان عراقی را که در بین آنان نیروی پلیس و عشایر "البونمر" حضور داشتند در تقاطع حی البکر در مرکز منطقه هیت به رگبار بست.

تروریست‌های برای اعدام این افراد چشم‌های آنان را بستند و پس از رقم زدن این جنایت هولناک خانه‌های اعدامی‌ها را اشغال کرده و به سایر ساکنان این منازل اخطار دادند که خانه‌هایشان را ترک کنند.

تکفیری‌های داعش بخشهای عمده‌ای از استان الانبار به مرکزیت شهر الرمادی را اشغال کرده‌اند.

این گروه تکفیری ۲۲ اکتبر گذشته منطقه حی البکر را در اطراف هیت در استان الانبار پس از درگیری با نیروهای امنیتی و نیروهای عشایر موجود در منطقه، تحت کنترل خود درآوردند.

برخی منابع خبری نیز از اعدام «حاتم الکعود» شیخ عشسره البونمر خبر دادند، اما «جلال الکعود» یکی دیگر از شیوخ این عشیره خبر اعدام وی به دست داعش را تکذیب کرد.

نماینده پارلمانی استان الانبار گفت: حوادث و شرایط استان الانبار و رنج‌هایی که ساکنان این استان از گروه داعش می‌برند ضرورت دخالت سریع مراجع دینی، دولت و رهبران کشورهای عربی را برای نجات این استان و حمایت از عشایر البونمر که با وجود کمبود سلاح و مواد غذایی و دارویی همچنان علیه داعش می‌جنگند ایجاب می‌کند.

وی ضمن هشدار درباره انتقام گیری داعش از عشیره البونمر و ساکنان الانبار خواستار ارسال سریع تجهیزات و نیروی کمکی به این استان شده بود.

حیدر العبادی نسخت‌وزیر عراق گفت: اقدام داعش مبنی بر اعدام شماری از اعضای عشیره بونمر در استان الانبار با هدف سرپوش گذاشتن بر شکست‌هایش صورت گرفته است.وی افزود: ما با عزم راسخ و با تمام قدرت به این جنایت پاسخ می‌دهیم.

العبادی تأکید کرد:اعدام شماری از اعضای عشیره بونمر در استان الانبار به دست داعش نشان می‌دهد که این تروریست‌ها در خونریزی و هتک حرمت فرقی بین عراقی و دیگران قائل نمی‌شوند.



Share/Save/Bookmark