توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 44195
دوشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۹
اختتامیه پارالمپیک با یک دقیقه سکوت برای گلبارنژاد برگزار شد
مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک برزیل درحالی برگزار شد که ماراکانا در غم از دست دادن بهمن گلبارنژاد، ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان یک دقیقه سکوت کرد.
اختتامیه پارالمپیک با یک دقیقه سکوت برای گلبارنژاد برگزار شد
به گزارش خط نیوز به نقل از مهر به برزیل، مراسم اختتامیه پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک باحال و هوای دیگری برگزار شد و نه تنها پرچم ایران به رنگ عزا درآمد بلکه حاضرین در مراسم به دستور رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک به احترام گلبارنژاد یک دقیقه سکوت کردند.

ابتدا پرچمداران وارد شدند و داود علی پوریان، کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته کشورمان، پرچم ایران را درحالی حمل کرد که نوار مشکی آن تاسف کاروان منا را به دلیل درگذشت بهمن گلبارنژاد، دوچرخه سوار کشورمان نشان می داد.

در ادامه پرچم بازی های پارالمپیک توسط فیلیپ کریون گرفته و به ژاپن، میزبان پارالمپیک ۲۰۲۰، سپرده شد.

کارلوس آرتور نوزمان, رئیس کمیته ملی پارالمپیک برزیل نیز در ابتدای صحبت های خود درگذشت بهمن گلبارنژاد را باعث تاسف جامعه ورزش دانست و وی را قهرمان نامید.

فیلیپ کریون, رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک هم در ابتدای سخنرانی خود درگذشت بهمن گلبارنژاد را در جریان مسابقات دوچرخه سواری تسلیت گفت و به احترام وی یک دقیقه سکوت اعلام کرد. تماشاگران نیز گلبارنژاد را مورد تشویق قرار دادند.

در پایان مراسم اختتامیه مشعل پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک خاموش شد.
Share/Save/Bookmark