توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 60845
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۵
محبی: تمرکزم روی کشتی انتخابی است، به حواشی کاری ندارم/ سنگین‌وزن یکی از مهم‌ترین اوزان است
عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس گفت: سنگین‌وزن، وزن مهمی برای کشتی ایران است و ان‌شاءالله هر کسی که از این انتخابی سربلند بیرون می‌آید بتواند برای تیم ملی ایران مدال جهانی بگیرد.
محبی: تمرکزم روی کشتی انتخابی است، به حواشی کاری ندارم/ سنگین‌وزن یکی از مهم‌ترین اوزان است
یدالله محبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد حضور در مسابقه انتخابی روز 6 و 7 تیر ماه اظهار داشت: در کرمانشاه زیر نظر عموهایم تمرین می‌کنم. آنها از وضعیتم تاحدودی راضی هستند. تمریناتم را تا انتخابی به همین نحو ادامه می‌دهم و امیدوار هستم که در روز مسابقه نیز بدنم خوب جواب بدهد و بهترین عملکرد را داشته باشم.

وی ادامه داد: کادرفنی تیم ملی در 5 وزن مسابقه انتخابی گذاشته‌اند که یکی از سخت‌ترین وزن‌ها هم وزن ما است چون قهرمانان شاخصی مثل کمیل قاسمی با دو مدال المپیک و پرویز هادی که عنوان‌دار جهانی است، در این رقابت‌ها حضور دارند. ضمن اینکه سنگین‌وزن، وزن مهمی برای کشتی ایران است و ان‌شاءالله هر کسی که از این انتخابی سربلند بیرون می‌آید بتواند برای تیم ملی ایران مدال جهانی بگیرد.

این کشتی‌گیر کرمانشاهی با اشاره به مسابقاتی که پشت سر گذاشته‌است، گفت: در مسابقات قهرمان کشوری اول شدم و پس از آن در تورنمنت الروسای روسیه نیز بدون شکست بودم. در جام بین‌المللی تختی به مقام اول رسیدم و در مسابقات قهرمانی آسیا نیز طلا گرفتم. همین کارنامه باعث شد کادرفنی تیم ملی برای من هم انتخابی بگذارد.

محبی که پیش از این مسابقه انتخابی‌اش با پرویز هادی به حاشیه کشیده شده بود، با اشاره به اینکه تمرکزش صرفا روی کشتی است، تاکید کرد: به حواشی کاری ندارم و همه فکرم مبارزه است چون کشتی مهمی دارم. من همیشه برای برد روی تشک می‌روم و امیدوار هستم که این‌بار هم انتظاراتی که وجود دارد را برآورده کنم.
Share/Save/Bookmark