توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 58569
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۶
۱۰ روز تا نوروز و ۱۰ کلیپ ویدیویی بسیار شاد درباره نوروز
۱۰ روز تا نوروز و ۱۰ کلیپ ویدیویی بسیار شاد درباره نوروز
فروشگاه اینترنتی مالتینا به مناسبت سال نو،۱۰ کلیپ شاد و جذاب مربوط به تبریک نوروز و شادباش سال نو را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مالتینا، خانه تکانی، سفره هفت‌سین، عمو نوروز، حاجی فیروز، ماهی و آینه، ترمه‌های دست‌دوز، دیوان حافظ و … از مظاهر فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند که در ایام سال نو مهمان خانه‌های ما می‌شوند و رنگ و شادی و طراوت را به زندگی ما ایرانیان و سایر پارسی‌زبانان دنیا می‌آورند.

اغلب ما دوست داریم این شادی را با دیگران نیز تقسیم کنیم و به همین خاطر کارت‌های تبریک، تصاویر و ویدئوهای شاد و جذابی را به منظور تبریک عید برای دوستان و آشنایان و عزیزانمان ارسال می‌کنیم.

به همین دلیل مالتینا تصمیم گرفته است ۱۰ کلیپ شاد و جذاب مربوط به تبریک نوروز و شادباش سال نو را برای شما به اشتراک بگذارد تا شما نیز در صورت تمایل، این کلیپ‌ها را برای کسانی که دوستاشان دارید ارسال کنید. با ورود به وبلاگ مالتینا می‌توانید این ۱۰ کلیپ شاد نوروزی را تماشا کنید.



مالتینا واسطه خرید از آمازون در ایران بوده و دروازه قانونی ورود کالاهای خاص و اصیل (اورجینال) به کشور محسوب می‌شود. مشتریان مالتینا به تنوع کالایی بی‌نظیری از ۶۰۰ میلیون قلم کالای با کیفیت دسترسی دارند.

مالتینا به عنوان محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مرجع خرید کالاهای قانونی و مجاز از آمازون آمریکا، معضل عدم دسترسی به محصولات کمیاب و با کیفیت در کشور را حل کرده و امکان خرید کالاهایی را فراهم آورده است که در هیچ فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه اینترنتی دیگری در ایران یافت نمی‌شود.

مالتینا، خریدی ساده از آمازون
Share/Save/Bookmark