توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55959
چهارشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۸
دلیل اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان پشت درهای بسته چیست؟
دلیل اردوی تیم ملی پینگ‌پنگ بانوان پشت درهای بسته چیست؟
در حالی که ۱۰ روز از آغاز اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان می‌گذرد، مشخص نیست به چه دلیل از حضور رسانه‌ها برای پوشش خبری این اردو ممانعت به عمل می‌آید.

به گزارش ایسنا، بیش از ۱۰ روز است که تیم ملی تنیس روی‌میز بانوان اردوی آماده‌سازی خود را برای حضور در مسابقات بین المللی فنلاند آغاز کرده است. این در حالی است که خبرنگاران رسانه‌ها امکان حضور در اردوهای این تیم را ندارند.

در حالی که پیش از این روابط عمومی فدراسیون تنیس‌روی میز محدودیت ورود به مجموعه ورزشی انقلاب را مشکل حضور نمایندگان رسانه‌ها عنوان می‌کرد، امروز به خبرنگار ایسنا گفت: ممانعت از حضور خبرنگاران برای پوشش خبری اردوی بانوان، درخواست کادر فنی تیم ملی است.

اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در حالی برگزار می شود که مشخص نیست ساز و کار انتخابی افراد برای حضور در رویدادهای بین المللی پیش رو چیست. آیا ملی‌پوشان صرفاً براساس رنکینگ خود برای تیم ملی انتخاب می‌شوند و یا نظر کادر فنی و عملکرد آن ها در اردو تعیین کننده است.

بدیهی است که پوشش خبری و تصویری هر رویدادی می‌تواند به توسعه هر چه بیشتر رشته ورزشی متبوع کمک کند و در این شرایط ممانعت فدراسیون تنیس روی میز از حضور خبرنگاران در اردوی تیم ملی بانوان پرسش‌های زیادی را ایجاد می‌کند.
Share/Save/Bookmark