توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 52709
شنبه ۱۶ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۵
9 مصدوم بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس/خواب آلودگی و خستگی راننده علت حادثه
9 مصدوم بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس/خواب آلودگی و خستگی راننده علت حادثه
واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر میناب 9 نفر از مسافران دچار مصدومیت شدند.

‌‌به گزارش ایسنا، ‌فرمانده پلیس راه هرمزگان با اعلام این خبر گفت: در این حادثه که صبح روز گذشته(15 تیر) رخ داد، یک دستگاه اتوبوس که از اصفهان به سمت میناب در حرکت بود، در نزدیکی پشته گوربند واژگون شد.

سرهنگ علی اسفندانی خاطرنشان کرد: خواب آلودگی و خستگی راننده علت حادثه بود.

همچنین رئیس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان در خصوص این حادثه گفت: یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از مبدا اصفهان به سمت بندرعباس در حرکت بود در ساعت 7 و 45 دقیقه‌ی روز جمعه 15 تیر ماه 97 در 25 کیلومتری محور میناب-بندرعباس واژگون شد.

فاطمه نوروزیان با بیان اینکه مصدومان بلافاصله توسط آمبولانس های اورژانس‌های جاده‌ایی چاه شیرین، دوراهی تیاب و هلال احمر به بیمارستان میناب منتقل شدند، تصریح کرد: طی این حادثه 9 نفر از مسافران این اتوبوس دچار مصدومیت شدند.

رئیس روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، اضافه کرد: از این تعداد 7 تن به بیمارستان میناب منتقل و دو نفر نیز بصورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

نوروزیان با اشاره به اینکه 6 نفر از مصدومان همچنان در بیمارستان میناب بستری هستند و مراقبت‌های لازم را دریافت می‌کنند، تصریح کرد: یک مصدوم به دلیل آسیب جدی در ناحیه پا و پارگی عروق به وسیله ‌بالگرد اورژانس، به شهرستان لار و از آنجا نیز به بیمارستان نمازی شیراز منتقل شده است.

وی در پایان ضمن تأکید اینکه تمامی مصدومین وضعیت پایداری دارند، خاطرنشان کرد: این حادثه تاکنون هیچ گونه تلفات جانی نداشته است.
Share/Save/Bookmark