توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65219
يکشنبه ۶ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۲
دیدار صمیمی استاندار کرمانشاه با مرزبانان
استاندارکرمانشاه به مناسبت هفته دفاع مقدس به مناطق مرزی قصرشیرین و سرپل ذهاب رفت و ضمن بازدید از پاسگاه های مرزی و دیدار با مرزبانان غیور، در ضیافت شام مرزبانان در نقطه صفر مرزی شرکت کرد.
دیدار صمیمی استاندار کرمانشاه با مرزبانان
هوشنگ بازوند که برای دومین بار در دو هفته اخیر و به منظور تجلیل از نیروهای مرزی ارتش و مرزبانی به مناطق مرزی قصرشیرین و سرپل ذهاب سفر کرده، از شش پاسگاه ارتش و مرزبانی در نوار مرزی بازدید کرد.

استاندار کرمانشاه که در پایان این بازدیدها در پایگاه والفجر در نوار مرزی مهمان مرزبانان بود، در گفت و گویی صمیمی با مرزبانان اظهار داشت: جوانان مرزبان با زحمات و تلاش شبانه روزی از مرزها حراست و حفاظت می کنند و امنیت پایدار و آرامش را برای مردم فراهم می کنند و به حق امنیت مطلوب مرزها را مدیون رشادت و پایداری این عزیزان هستیم.

بازوند ایثار و از خودگذشتگی مرزبانان غیور هنگ ها و یگان های مرزی ارتش و نیروی انتظامی را شایسته تقدیر دانست و گفت: در هفته دفاع مقدس دیدار و عرض خداقوت و خسته نباشید به این عزیزان کمترین کاری است که می توان به پاس تلاش های شبانه روزی مرزداران انجام داد و از خداوند عزت و سربلندی همه حافظان امنیت را خواستارم.

وی افزود: امشب لحظه های بسیار دلنشینی را در کنار شما داشتم و در سفره ای ساده و با برکت و در فضایی سرشار از معنویت، اخلاص و ایمان با مرزبانان جان برکف ارتش و مرزبانی، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت و رشادت رزمندگان در سرزمین و خاکی که آغشته به خون پاک شهداست را گرامی داشتیم.

استاندار کرمانشاه گفت: همه باید تلاش کنیم تا ضمن تقویت و بهسازی زیرساخت های مرزی آسیب دیده از زلزله 96، بتوانیم مشکلات پاسگاه های مرزی را حل کنیم و همه مدیران باید از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای تحقق این مهم استفاده کنند.

وی با اشاره به پیگیری اخذ اعتبارات لازم برای انسداد مرز و پایش تصویری به عنوان دو خواسته مهم برای تأمین امنیت پایدار در مرزها گفت: کرمانشاه یکی از استان های امن و با امنیت مطلوب است که همکاری همه دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی، نظامی و انتظامی و شورای تأمین در تحقق این موضوع با همراهی مرزنشینان بسیار ارزشمند است، ولی انتظار داریم در خصوص رفع مشکلات احتمالی در سطح ملی مساعدت ویژه ای به استان انجام شود.

امیر آریانفر ارشد نظامی آجا در غرب کشور، سردار الهی فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه، معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مدیران استان نیز در این بازدید حضور داشتند.
Share/Save/Bookmark