توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 47859
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۰
اگر می‌خواهیم صعود کنیم باید با امتیاز از ازبکستان برگردیم
فریبا:ممکن است اتفاقاتی بیفتد که که استقلال قهرمان شود!/به نورافکن گفتم باید قدر خودت را بدانی
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: علاوه بر اینکه به نایب‌ قهرمانی فکر می‌کنیم سعی می‌کنیم نیم‌نگاهی به بالای جدول داشته باشیم و ممکن است حتی اتفاقاتی بیفتد که قهرمان هم شویم.
فریبا:ممکن است اتفاقاتی بیفتد که که استقلال قهرمان شود!/به نورافکن گفتم باید قدر خودت را بدانی
به گزارش خط نيوز - بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال قبل از سفر به ازبکستان، اظهار داشت: بعد از بازی که مقابل گسترش فولاد انجام دادیم خود را آماده مسابقه کردیم و بازیکنان یک جلسه تمرین انجام دادند و قرار است امروز آخرین تمرین را در تهران انجام داده و سپس راهی ازبکستان شویم.

وی با اشاره به عملکرد حریف استقلال در بازی روز سه‌شنبه، گفت: ما با این تیم در تهران بازی کردیم و شناخت کافی نسبت به ‌آنها داریم و می‌دانیم که حریف ازبک در خانه بسیار خوب بازی می‌کند و ما اگر می‌خواهیم صعود کنیم حتماً باید از این تیم در ازبکستان امتیاز بگیریم.

فریبا در خصوص بازگشت امید نورافکن و اینکه وی مأمور صحبت با این هافبک جوان شده و در تمرین دو روز پیش استقلال با این بازیکن صحبت کرده است، گفت: نورافکن بازیکن خوب و آینده‌داری است. وقتی آن اتفاقات افتاد سعی کردیم فضا را آرام کنیم و سپس با او صحبت کنیم. خود این بازیکن هم ابراز پشیمانی کرده بود و پالس‌های مثبتی نشان داد.

وی تأکید کرد: من به نورافکن گفتم که تو پسر خوبی هستی و آینده روشنی در پیش داری، فقط باید قدر خودت را بدانی. از او خواستم احترام بازیکنان بزرگ تیم را چه در استقلال و چه در هر تیم دیگری حفظ کند و برای او مثالی زدم. به نورافکن گفتم فکر کن به تیم ملی جوانان رفتی و انتظارت از بازیکنان کم‌ سن و سال‌تر از خودت چیست وقتی نورافکن صحبت‌ها را شنید ابراز پشیمانی کرد و مدعی شد که از این پس کاملاً در اختیار تیم خواهد بود و حواسش به همه موارد است.


مربی تیم استقلال در خصوص رقابت این تیم با تراکتورسازی در رده دوم جدول، گفت: من در طول هفته‌های اخیر چندین بار تأکید کردم که ما کار خودمان را انجام می‌دهیم و به تیم‌های دیگر کاری نداریم. بازی خودمان را انجام می‌دهیم و قبول دارم که در بازی با گسترش فولاد در بعضی از دقایق بازی خوبی نکردیم. مطمئناً در همین بازی‌های آینده با تلاش بیشتر به دنبال کسب دومی خواهیم بود.

وی با انتقاد از داوری بازی با گسترش فولاد گفت: ما انتقاد کردیم چون فیلم بازی را چند بار دیده‌ایم و داور 26 خطا از استقلال گرفته و دو خطا برای آنها. شما هیچ کجای دنیا مسابقه‌ای پیدا نمی‌کنید که یک تیم این همه خطا کند و یک تیم فقط دو خطا داشته باشد. در چند صحنه داور صحنه‌هایی را به سود حریف سود می‌زد اثر مستقیم در روحیه بازیکنان ما داشت. من اهانتی به جامعه داوری کشور نمی‌کنم همیشه آنها را قشر مظلوم و زجرکشیده‌ای می‌دانم که به حقشان در فوتبال نمی‌رسند ولی خطایی که فرشید باقری انجام داد اخطار نداشت ولی از آن طرف بازیکن حریف پایش را روی مچ علی قربانی گذاشت و داور توجهی به این پنالتی واضح نکرد یا در دقایق آخر روی میلاد زکی‌پور خطا شد حتی مهاجم حریف بعد از این خطا ایستاد اما داور بازی را ادامه داد. من معتقدم تا تیم ما می‌آمد شکل بگیرد داور با سوت‌هایش روند بازی را به سود حریف تغییر می‌داد البته این موارد ناخواسته بود.

فریبا در ادامه گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه استقلال روی دومی حساب کرده است، گفت: فاصله ما با پرسپولیس زیاد است و امکان قهرمان شدن ما وجود ندارد ولی طبیعی است که به بالاترین نقطه جدول فکر کنیم. علاوه بر اینکه به نایب‌ قهرمانی فکر می‌کنیم سعی می‌کنیم نیم‌نگاهی به بالای جدول داشته باشیم و ممکن است حتی اتفاقاتی بیفتد که قهرمان هم شویم. ما دو بازی خانگی داریم و دو بازی هم در بیرون از خانه، طبیعی است که از این 4 بازی باید حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا قبول دارد حضور تراکتورسازی در فینال جام حذفی انگیزه‌های این تیم را در لیگ کم می‌کند، گفت: این مسأله هم می‌تواند تأثیرگذار باشد ولی ما نباید از مسابقاتمان غافل شویم.

مربی استقلال در خصوص دیدار آینده این تیم مقابل صبا، اظهار داشت: همه مسابقات سخت است و بدون شک باید فشار زیادی را تحمل کنیم دیگر بازی آسان وجود ندارد و شما می‌بینید که جدول بسیار فشرده است، امیدوارم بازیکنان تیم ما شرایط آرمانی‌شان را حفظ کنند و از بازی با صبا هم امتیاز خوبی بگیریم.

وی در خصوص احتمال خداحافظی رضا عنایتی در بازی با استقلال، گفت: عنایتی نشان داد که در فوتبال سن و سال مطرح نیست و تا سال گذشته فوق‌العاده کار می‌کرد بازیکنی که با این سن و سال خوب تکل می‌زند، گلزنی می‌کند و استارت‌های خوبی دارد طبعاً زندگی سالمی را پشت‌سر گذاشته است. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم اگر می‌خواهد مربی شود در آنجا هم موفق باشد.
Share/Save/Bookmark