توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 30389
يکشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۱۶
حماس: مواضع بین‌المللی در حمایت از دولت فلسطین ثمره پیروزی مقاومت در غزه است
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که مواضع پی در پی بین المللی در حمایت از تشکیل دولت فلسطین و پایان دادن به اشغالگری اسرائیل، یکی از ثمره‌های پیروزی مقاومت در غزه است.
حماس: مواضع بین‌المللی در حمایت از دولت فلسطین ثمره پیروزی مقاومت در غزه است
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری خطز نیوز به نقل از خبرگزاری آناتولی، «سامی ابو زهری» سخنگوی رسمی حماس گفت که پیروزی مقاومت در غزه باعث شد بار دیگر قضیه فلسطین مطرح شود.

وی افزود: مواضع پی در پی بین المللی در حمایت از تشکیل دولت فلسطین و پایان دادن به اشغالگری اسرائیل یکی از ثمره های پیروزی مقاومت در غزه در تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی است.

بر اساس نظرسنجی که مرکز پژوهش های سیاسی و میدانی فلسطین در رام الله بعمل آورده است، ۷۹ درصد ساکنان کرانه باختری و نوار غزه معتقدند که حماس در تجاوز اخیر اسرائیل به غزه پیروز شد.

ابو زهری امروز همچنین تاکید کرد که درخواست « محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برای حضور مردم در مسجد مبارک الاقصی، درخواستی صوری و غیرواقعی است که هیچ گونه تناسبی با اقدامات عملی سرویس های امنیتی وی ندارد.

وی تصریح کرد که درخواست عباس در شرایطی که سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین اقدام به سرکوب شرکت کنندگان در راهپیمایی های حمایت از مسجد الاقصی در خیابان های کرانه باختری و اعمال محدودیت برای مقاومت فلسطین می کنند، نمی تواند واقعی و جدی باشد.


Share/Save/Bookmark