توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 64409
سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۲۲
مدیر تعاون روستایی کرمانشاه خبر داد:
خرید بیش از ۱۳ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی
مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه گفت: تا کنون بیش از ۱۳ هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری شده است.
خرید بیش از ۱۳ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی
به گزارش خط نیوز ؛ ایرج صفایی در گفتگو با مهر اظهار داشت: خرید تضمینی کلزا، گندم و چغندرقند از کشاورزان استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: البته خرید تضمینی چغندرقند مراحل پایانی خود را طی می‌کند اما خرید گندم و کلزا در مناطق معتدل آغاز شده و در حال حاضر به جز شهرستان پاوه که محصول کشاورزی ندارند در سایر نقاط معتدل در حال انجام است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خرید تضمینی گندم و کلزا در نقاط گرمسیری به اتمام رسیده است، گفت: تاکنون بیش از ۱۳ هزار تن گندم توسط ۱۹ کمیسیون تعاون روستایی در سطح استان کرمانشاه خریداری شده است.

این مسئول عنوان کرد: مجموعاً ۸۲ کمیسیون برای خرید گندم در سطح استان کرمانشاه وجود دارد که ۱۹ کمیسیون مربوط به تعاون روستایی و مابقی مربوط به غله و خدمات بازرگانی و بخش خصوصی است.

وی با بیان اینکه تمام محصول کلزا توسط تعاون روستایی خریداری می‌شود، گفت: تاکنون ۲۵۰۰ تن کلزا توسط ۱۸ کمیسیون تعاون روستایی به صورت تضمینی خریداری شده است.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲۲ هزار تن چغندرقند نیز برداشت و به دو کارخانه قند بیستون و اسلام آبادغرب تحویل شده است.

صفایی گفت: مطالبات کشاورزانی که خرید تضمینی از آنها تا هفتم تیرماه انجام گرفته، پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: همچنین در حال رایزنی برای خرید تضمینی گوجه فرنگی از کشاورزان نیز هستیم.

به گفته صفایی سال گذشته ۸۱ هزار تن گوجه فرنگی از کشاورزان خریداری و در اختیار ۲ کارخانه رب گوجه کرمانشاه قرار گرفت.
Share/Save/Bookmark