توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 36617
پنجشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۳
دخه‌آ با تخفیف من‌یونایتد یک گام دیگر به رئال نزدیک شد
دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین سرخ بیشتر از هر زمان دیگری به تیم اول شهر مادرید نزدیک شده است.
به گزارش خط نیوز نشریه «آس» اسپانیا اعلام کرد، گام اصلی پیوستن داوید دخه‌آ به رئال مادرید روز گذشته (چهارشنبه) با تخفیفی که منچستریونایتد به این تیم اسپانیایی داد، برداشته شد. رقم اولیه‌ای که شیاطین سرخ برای فروش دروازه‌بان ۲۴ ساله خود که تنها یک سال از قرارداد فعلی‌اش با این تیم باقی مانده، ۴۶ میلیون یورو بود، اما حالا خبر می‌رسد که این رقم به ۳۵ میلیون یورو کاهش یافته است.

براساس همین گزارش، این دروازه‌بان اسپانیایی قصد ندارد دوشنبه هفته بعد در نخستین تمرین پیش‌فصل منچستریونایتد شرکت کند و از آنجایی که به جدایی خود از این تیم و بازگشت به زادگاهش مطمئن است، حتی پیش از رفتن به تعطیلات با هم‌تیمی‌های خود خداحافظی کرده است.

با توجه به اینکه فصل نقل‌و‌انتقالات به طور رسمی از امروز (پنجشنبه) آغاز می‌شود، به نظر می‌رسد اولویت لوئیز فن‌خال در منچستریونایتد به خدمت گرفتن یک دروازه‌بان باشد، آنهم درست پیش از سفر این تیم به آمریکا برای برپایی اردوی پیش‌فصل که از تاریخ ۱۳ جولای (۲۲ تیر) آغاز خواهد شد. در این راستا ادعا شده است که یوگو هوریس، دروازه‌بان تاتنهام با ۲۰ میلیون یورو جای دخه‌آ را در منچستریونایتد خواهد گرفت.

دخه‌آ که یک سال از قرارداد فعلی‌اش با منچستریونایتد باقی مانده، پنج سال پیش در ازای ۱۷.۸ میلیون پوند از اتلتیکومادرید به جمع سرخپوشان اولدترافورد پیوست. او در فصل اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به انتخاب بازیکنان و هواداران منچستریونایتد به عنوان بهترین بازیکن فصل این تیم انتخاب شد.
Share/Save/Bookmark