توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 57902
پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۲
کواکبیان: دود هسته‌ای شدن عربستان به چشم قدرت‌های ظالم و مستکبر می‌رود
کواکبیان: دود هسته‌ای شدن عربستان به چشم قدرت‌های ظالم و مستکبر می‌رود
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا، عربستان سعودی را هسته‌ای کند، قطعا دود این مساله به چشم قدرت‌های ظالم و مستکبر منطقه می‌رود.

به گزارش ایسنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (پنج‌شنبه) در تذکری خطاب به رییس مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: ای کاش آقای لاریجانی در سفر به چین و ژاپن اشاره‌ای به دلالی‌های ترامپ و هسته‌ای کردن حکومت آل سعودا می‌کردید. در خصوص استانداردهای دوگانه پدیده ترامپیس در منطقه باید بحث شود.

وی اظهار کرد: اگر آمریکا، عربستان سعودی را هسته‌ای کند، قطعا دود این مساله به چشم قدرت‌های ظالم و مستکبر می‌رود.

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تحقیق و تفحص از مسکن مهر، گفت: امروز که بحث بودجه در مجلس شورای اسلامی مطرح است، یک تحقیق و تفحص از مسکن مهر ارائه شده است. در هیچ کجای دنیا زمینی که برای مسکن‌دار شدن آحاد مردم در نظر گرفته شده، واگذار نمی‌شود.

وی تصریح کرد: شاید 20 سال دیگر دولت بخواهد آنها را تخریب کرده و وسعت بخشد، اما گفته شده 99 ساله اجاره داده شده است و هم‌ اکنون به خودشان واگذار می‌کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: اینها که در مسکن مهر سند تفکیکی نمی‌توانند بگیرند و سند مشاع دریافت می‌کنند. اینگونه مشکل ایجاد می‌شود؛ لذا از عزیزان در وزارت راه و شهرسازی درخواست می‌کنم به ازای پولی که از مردم می‌گیرند زمین در اختیار دولت و بیت‌المال قرار دهند، شاید در آینده بخواهند کار دیگری انجام دهند.
Share/Save/Bookmark