توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 57632
چهارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۶
واکنش رضایی به همگروهی ایران با آمریکا و گرجستان: گروه ما سخت‌تر از گروه دیگر است اما به امیدها امیدوارم
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: بچه‌ها با عزم و اراده بالا در روسیه کشتی خواهند گرفت چون مبارزه با بزرگان کشتی دنیاست که عیار و توانمندی واقعی آنها را نشان خواهد داد.
واکنش رضایی به همگروهی ایران با آمریکا و گرجستان: گروه ما سخت‌تر از گروه دیگر است اما به امیدها امیدوارم
به گزارش خط نیوز؛ علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد قرعه امیدها در جام جهانی 2019 روسیه اظهار داشت: قرعه ما در مقایسه با گروه دیگر سخت‌تر است اما بچه‌های ما بر این باور هستند که خودشان را در جام جهانی نشان دهند و ثابت کنند که می‌شود به آنها اعتماد کرد. بیشتر نفرات اعزامی به جام جهانی را امیدها تشکیل می‌دهند، به غیر از دو-سه وزن که می‌خواهیم از بزرگسالان کمک بگیریم. امیدها اول از همه باید خودشان خود را باور کنند و بعد هم توانایی‌های‌شان را به کادر فنی تیم ملی اثبات کنند.

وی ادامه داد: در روسیه رقبای خوبی خواهیم داشت. آمریکا که در چند سال اخیر تیم اول یا دوم دنیا بوده و نفرات بسیار خوبی در اختیار دارد. گرجستان تیم سوم دنیا و جزو مدعیان همیشگی است. مغولستان هم در برخی اوزان محک خوبی برای کشتی گیران ما محسوب می‌شود خصوصا در سبک وزن. این بهترین فرصت برای امیدهای ما است که بهترین عملکرد را مقابل حریفان خارجی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی امید در پاسخ به این سوال که "آیا نگران نیست شکست در مواجهه با کشتی گیران بزرگسال حاضر در جام جهانی در ادامه ناکامی‌های جهانی کشتی ایران در چند ماه گذشته، فضای ناامیدی در بین شاگردانش ایجاد کند؟" خاطرنشان کرد: نه، چون اعتقاد من بر این است که بچه‌ها با عزم و اراده بالا در روسیه کشتی خواهند گرفت و مبارزه با بزرگان کشتی دنیاست که عیار و توانمندی واقعی آنها را نشان خواهد داد. ما به موضوع حضور در جام جهانی به این شکل نگاه می‌کنیم و به همین دلیل این را فرصت بسیار خوبی برای خود می‌دانیم. من به این تیم خیلی امیدوار هستم. نه اینکه بخواهم بار روی دوش آنها را سنگین کنم، اما امیدها باید شرایط را کاملا درک کنند.

رضایی همچنین در مورد سه کشتی گیر بزرگسالی که قرار است به تیم ملی امید در جام جهانی کمک کنند، گفت: این سه نفر از بین نفراتی که در جام تختی عملکرد خوبی داشتند، انتخاب خواهند شد.

نائب رئیس فدراسیون کشتی درباره اینکه آیا وزارت ورزش زمانی را برای ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی به این فدراسیون اعلام کرده، تصریح کرد: به ما چیزی اعلام نشده و در مورد بازنشسته‌ها ظاهرا مشکل برطرف شده است اما دراین باره هم چیزی به صورت مکتوب به دست ما نرسیده است.
Share/Save/Bookmark