توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 42692
چهارشنبه ۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۸
اصلاح اساس‌نامه دیگر اولویت فدراسیون فوتبال نیست؟
در حالی که اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال قبل از انتخابات فدراسیون فوتبال با جدیت بیشتری از سوی رییس سابق این فدراسیون دنبال می‌شد، اما در حال حاضر روند اصلاح اساسنامه به کندی و بدون فوریت پیش می‌رود.
اصلاح اساس‌نامه دیگر اولویت فدراسیون فوتبال نیست؟
به‌ گزارش خط نیوز به نقل از ‌ایسنا، در حالی که زمستان سال گذشته بحث انتخابات فدراسیون فوتبال جدی شده بود، علی کفاشیان، رییس سابق این فدراسیون تاکید زیادی بر وجود اشکالات در اساسنامه این فدراسیون داشت و خواستار اصلاح آن قبل از انتخابات شده بود که این موضوع مستلزم به تعویق افتادن انتخابات بود، اما در همان زمان مخالفت‌های زیادی با این موضوع شد و هر طور بود انتخابات فدراسیون فوتبال در اواسط اردیبهشت ماه برگزار شد و مهدی تاج، رییس جدید فدراسیون فوتبال لقب گرفت.

این روزها و پس از فروکش کردن تب انتخابات اخبار زیادی درباره اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال که تا چند ماه قبل حواشی زیادی مانند وجود اشکالات، به تایید نرسیدن در هیات وزراء و ... برای خود داشت، شنیده نمی‌شود.

البته از چند ماه قبل کار گروهی با حضور علی کفاشیان، هوشنگ نصیرزاده، احمدرضا براتی و ... برای اصلاح اساسنامه تشکیل شده، اما برخی اخبار حکایت از این دارد که اصلاح اساسنامه کند پیش می‌رود و به گفته مسئولان اصلاح اساسنامه فوریت ندارد و می‌توانند با دقت بیشتری این کار را انجام دهند.

نکته جالب این موضوع جایی است که علی کفاشیان به عنوان کسی که پیش از انتخابات اصرار زیادی بر اصلاح اساس‌نامه از خود نشان می‌داد، اکنون تلاش گذشته را از خود برای اصلاح این اساس‌نامه از خود بروز نمی‌دهد و دیگر خبری از مصاحبه‌های او درباره لزوم تغییرات اساس‌نامه نیست.

بدون شک اساسنامه فدراسیون فوتبال به گفته کارشناسان و مسئولان نیازمند اصلاح است و از طرفی برخلاف ادعایی که چند سال پیش مطرح شد، این اساسنامه به تایید هیات وزراء هم نرسیده است.
Share/Save/Bookmark