توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63392
پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۶
ترامپ! اینجا همه از تو متنفر هستند
خوشحالی رئیس‌جمهور آمریکا از رفتار چند دانشجونما دوام نیاورد/ پایکوبی دانشجویان انقلابی بر دهان دونالد ترامپ تروریست
آنها ما را دوست دارند. مدت‌های مدید است که آنها چنین چیزی ندیده‌اند. دیدید؟ آنها پرچم را دور زدند. نمی‌خواستند روی آن پا بگذارند. آنها آمریکا را دوست دارند!
خوشحالی رئیس‌جمهور آمریکا از رفتار چند دانشجونما دوام نیاورد/ پایکوبی دانشجویان انقلابی بر دهان دونالد ترامپ تروریست
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز: «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه بار دیگر از تصمیم خودش برای صدور دستور تروریستی برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع کرد.

ترامپ در اجتماع هوادارانش در «میلواکی»، بزرگترین شهر ایالت «ویسکانسین» مدعی شد که سردار سلیمانی قصد انجام حملاتی علیه نیروهای آمریکایی داشته، اما دولت او آن را متوقف کرده است.

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه سخنانش به ناآرامی‌های پراکنده اخیر در تهران اشاره کرده و گفت افراد حاضر در این تظاهرات‌ها او را دوست دارند.

ترامپ پس از اشاره به اینکه گروهی از شرکت‌کنندگان در این ناآرامی‌ها از پا گذاشتن روی پرچم آمریکا خودداری کرده‌اند گفت: «دیدید چه اتفاقی افتاده؟ در ایران، معترضان برای اولین بار طرف ما هستند. آنها طرف ما هستند.»

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه گفت: «در واقع، آنها یک پرچم بزرگ آمریکا را داخل خیابان گذاشته بودند و ایرانی‌ها -هزاران و هزاران ایرانی- قرار بود روی آن راه بروند، آن را لگد مال کنند و روی آن پا بکوبند؛ اما همه‌شان، آن پرچم را دور زدند.»

وی سپس خطاب به هوادارانش گفت: «آنها ترامپ را دوست دارند. آنها شما را دوست دارند. من فقط نماینده شما هستم، ولی آنها ما را دوست دارند. مدت‌های مدید است که آنها چنین چیزی ندیده‌اند. دیدید؟ آنها پرچم را دور زدند. نمی‌خواستند روی آن پا بگذارند. آنها آمریکا را دوست دارند. آنها کشور ما را دوست دارند. به این می‌گویند پیشرفت.»

ترامپ از کدام صحنه سخن می‌گفت؟
ظاهرا اشاره ترامپ به حرکت نابخردانه و وقیحانه همان چند به ظاهر دانشجوی دانشگاه شهید بهشتی است که به نام اعلام اعتراض و عصبانیت از اعلام دلیل اصلی سقوط هواپیمای اوکراینی ارادت خود را به قاتلان حاج قاسم سلیمانی نشان دادند و حاضر نشدند از روی پرچم های اسرائیل و آمریکا عبور کنند. البته که بدون شک ملت ایران عمق این رفتارهای فریبکارانه را متوجه خواهند شد چرا که اساسا یک خطای انسانی در سپاه پاسداران و آن هم در زمان آمادگی همه جانبه برای جلوگیری از تحرکات دولت تروریست امریکا چه ارتباطی با توهین به سردار سلیمانی، پاره کردن تصویر مبارک این شهید و احترام به پرچم قاتلان این شهید بزرگ مبارزه با تروریسم دارد؟ جالب تر آنکه گفتگوهای انجام شده با خانواده این جانباختگان عزیز و مخالفت آنها با اینگونه رفتارها نشان می دهد که اساسا این رفتارهای فریبکارانه که بیشتر عقده گشایی از تشییع میلیونی حاج قاسم سلیمانی است، هیچ ارتباطی با دلسوزی برای شهدای این سانحه هوایی ندارد.

خوشحالی ترامپ زهرمارش شد!
بیشتر از همه خود ترامپ آگاه است که ملت هشتاد و اندی میلیونی ایران، این چند ترامپک داخلی نیست. ملت ایران همان جمعیتی هستند که میلیون میلیون به تشییع قربانی دولت تروریسم آمریکا آمدند و با حماسه ای که در بدرقه شهید حاج قاسم سلیمانی تشکیل دادند، خود را آماده انتقام سخت از امریکا و اسرائیل نشان دادند.

دانشجویان انقلابی جبران کردند
بعد از حرکت نابخردانه و وقیحانه چند دانشجونما که همچون ناآرامی‌های گذشته برای ساعاتی اسباب خوشحالی رئیس جمهور ابله و تروریست امریکا را فراهم کرده بودند، جمعی از دانشجویان انقلابی با تجمع روی پرچم های آمریکا و اسرائیل و فریاد «مرگ بر آمریکا» نشان دادند که آن اقلیت محلی از اعراب ندارند و ملت ایران همان ملت متحد تشییع کننده سپهبد سلیمانی است که منتظر ادامه انتقام مانده اند تا روزی که بساط آمریکا از این منطقه جمع شود.
Share/Save/Bookmark