توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 61006
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۸
دروازه بان تیم ملی سوریه گزینه اصلی جایگزینی بیرانوند
دروازه بان تیم ملی سوریه گزینه اصلی جایگزینی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس است.
دروازه بان تیم ملی سوریه گزینه اصلی جایگزینی بیرانوند
به گزارش خط نیوز: علیرضا بیرانوند یکی از عناصر اصلی موفقیت‌های اخیر پرسپولیس محسوب می‌شود و درخشش او در تیم ملی و پرسپولیس موجب شده تا شماره یک تیم ملی فوتبال ایران زمزمه‌هایی مبنی بر جدایی اش از پرسپولیس مطرح شود. البته هنوز هیچ پیشنهاد رسمی مبنی برای جذب وی به باشگاه نرسیده است.

این در حالی است که ظاهراً پیشنهادات موجود به دست خود بیرانوند رسیده و این دروازه بان قصد دارد با پرداخت ۷۰۰ هزار دلاری بند آزادی خود، پرسپولیس را ترک کند.

البته باشگاه پرسپولیس موضع رسمی خود را بر حفظ تمام بازیکنان اعلام کرده است. با این وجود باشگاه در حال بررسی گزینه‌های مد نظر جایگزینی بیرانوند است و در همین راستا گزینه‌هایی هم به باشگاه معرفی شده‌اند.

«ابراهیم عالمه» که از سال ۲۰۱۲ گلر اول تیم ملی سوریه بوده و سابقه بازی در سپاهان را دارد، گزینه اصلی جایگزینی بیرانوند است.

البته از امیر عابدزاده و علیرضا حقیقی هم به عنوان گزینه یاد می‌شود، اما حقیقی با توجه به محرومیتی که بابت ضرب و شتم با علی خطیر معاون باشگاه استقلال داشته محروم است و بعید به نظر می‌رسد بتواند به پرسپولیس کمک کند. امیر عابدزاده هم با توجه به عملکردی که در لیگ پرتغال داشت، حضورش در ایران در ابهام قرار دارد.
منبع: فارس
Share/Save/Bookmark