توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 54266
يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۴
بهادری: نفت مسجدسلیمان صاحب دارد و هر کسی نمی‌تواند کار کند، برود/ مولایی ما را به چالش کشید، باید به کارش پایان دهیم
رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان از صحبت‌ها و اقدامات اعضای هیئت مدیره و سرپرست باشگاه، به شدت انتقاد کرد.
عطاءالله بهادری در مورد احتمال تغییر در پست مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» گفت: در ابتدای فصل، استاندار خوزستان نامه‌ای به فدراسیون فوتبال برای شرکت تیم نفت در لیگ برتر تنظیم کرد. به همین منظور، نفراتی برای عقد قرارداد با بازیکنان باید معرفی می‌شدند که من به عنوان رئیس هیئت موسس و رئیس هیئت مدیره باشگاه، کیوان بابادی به عنوان مدیرعامل باشگاه و افشین حیدری مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان معرفی شدیم.

وی ادامه داد: ویسی عملکرد خوبی در نفت داشت، اما به خاطر چالش‌های موجود و مشکلات مالی، از سمت خود استعفا و بابادی نیز مدتی بعد، کناره‌گیری خود را اعلام کرد. من با استعفای بابادی مخالف بودم و گفتم که چالش‌های مهم‌تری داریم، اما سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفتند که بابادی از نفت جدا شود. من حتی مخالف انتخاب پیمان مولایی به عنوان سرپرست باشگاه نفت بودم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان با اشاره به احتمال بازگشت بابادی به این باشگاه اظهار داشت: امضای بابادی در سازمان لیگ مورد قبول است و ما هم کسی را به جای او معرفی نکردیم. به همین دلیل صبح روز گذشته (شنبه) با او جلسه گذاشتیم و گفتیم که به باشگاه بازگردد و کارهای مدیرعامل را انجام دهد. امضای بابادی در سازمان لیگ شناخته شده است و با بازگشت او، ثبات مدیریتی ایجاد شده و اعتماد به نفس به بازیکنان و کادر فنی تیم بازمی‌گردد.

بهادری با گلایه از سرپرست فعلی باشگاه نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: مولایی در برنامه تلویزیونی گفت که من رئیس هیئت مدیره نیستم و فکر می‌کنم باید به کار او پایان دهیم. من باید در این باره تصمیم بگیرم. مولایی ما را به چالش کشیده و نمی‌خواهد با ما همکاری کند. من این موضوع را نهایی می‌کنم و آن را با ناصری (مدیر منطقه ویژه نفت مسجدسلیمان) در میان می‌گذارم. با رفتارهای چالش‌برانگیز مولایی، صلاح نیست که او در کنار ما باشد و باید خودش استعفا کند. ما باید همدل باشیم و کسی که نمی‌خواهد با ما همدل باشد، کنار برود.

وی با انتقاد از اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت خاطرنشان کرد: مولایی گفت که من رئیس هیئت مدیره باشگاه نیستم. نامه آن در فدراسیون فوتبال موجود است و من قراردادها را امضا کردم. همین کارها را کردند که ویسی از تیم جدا شد. هر کسی، از جمله اعضای هیئت مدیره که نمی‌خواهد با سایر عوامل باشگاه همدلی داشته باشد و نمی‌تواند کار کند، استعفا کند. فکر می‌کنم ادامه کار این افراد به صلاح تیم، شهر و مردم مسجدسلیمان نیست.

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا تغییراتی در مدیریت باشگاه نفت ایجاد خواهد شد یا خیر، به تسنیم گفت: صددرصد تغییراتی در هیئت مدیره خواهیم داشت. روز گذشته به اعضای هیئت مدیره باشگاه ابلاغ کردم که جلسه‌ای برگزار کنیم، اما همه این اعضا از حضور در جلسه مخالفت کردند. من باید این موضوع را انتقال دهم! آنها بدانند باشگاه صاحب دارد و هر کسی که نمی‌تواند کار کند، باید کناره‌گیری کند.
Share/Save/Bookmark