توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55896
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹
کاپیتان ترینیداد: انتظار بازی دشواری برابر ایران داریم
کاپیتان ترینیداد: انتظار بازی دشواری برابر ایران داریم
کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال ترینیداد و توباگو، اعلام کرد که این تیم بازی سختی با ایران در دیدار دوستانه روز پنجشنبه خواهد داشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران پس فردا (پنجشنبه) در دیداری دوستانه باید در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم‌ ‌ملی ترینیداد و توباگو، برود.

کالیم هایلند، کاپیتان تیم‌ ‌ملی فوتبال ترینیداد و توباگو درباره بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، گفت‌: ما از کیفیت بالای تیم‌ ‌ملی ایران آگاه هستیم. آن‌ها مربی بزرگی همچون کارلوس کی‌روش را در اختیار دارند و بعد از نمایش خوب در جام جهانی به مصاف ما می‌روند.

این بازیکن ۲۹ ساله که در عضویت باشگاه الفیصلی عربستان است، اضافه کرد: ما قبل از جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برابر ایران بازی کردیم و فکر می‌کنم که این بازی مهمی برای ما باشد تا به ما نشان دهد که در چه سطحی قرار داریم. من انتظار یک بازی دشوار برابر ایران دارم. البته شرایط آب و هوایی هم ممکن است که تاثیرگذار باشد. در یک دقیقه هوا می‌تواند شرجی و سرد باشد. ما این جا هستیم تا با تمرکز بالا بتوانیم نتیجه‌ خوبی بگیریم. بازی با ایران می‌تواند برای ما مهم باشد و باعث بالا رفتن آمادگی ما در ادامه رقابت‌ها باشد. ما تازه در اول راه قرار داریم و با انجام چنین بازی‌های دوستانه‌ای می‌توانیم بهتر شویم.

تیم ملی ایران بعد از دیدار برابر ترینیداد راهی دوحه می شود و باید در دیداری دوستانه در این کشور برابر ونزوئلا قرار گیرد.
Share/Save/Bookmark