توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 47138
چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۸
نفس قدسی امام(ره) و نابودی اسرائیل
دردسرهای انقلاب اسلامی برای اربابان دنیا/ این کنفرانس ها در خیال کسی هم نمی آمد
دیروز که بیانات مهم امام خامنه ای در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین از شبکه های مختلف خبری به صورت زنده پخش می شد، بازهم این موضوع را به اذهان یادآوری کرد که انقلاب اسلامی مردم ایران و نفس قدسی امام راحل چنان کاری با وقایع دنیای مادی نمود که به طور قطع می توان گفت به طورکلی روند حرکت دنیا از آن تاریخ به بعد را دگرگون کرد تا آنجا که هشتاد کشور و شاید بتوان به عبارتی گفت نیمی از کشورهای دنیا در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین شرکت می کنند و به بیانات پرمغز و راهبردی ولی امر مسلمین گوش فرا می دهند.
دردسرهای انقلاب اسلامی برای اربابان دنیا/ این کنفرانس ها در خیال کسی هم نمی آمد
به گزارش خط نیوز به نقل از جهان نيوز: شاید باورکردنی نباشد اما همان طور که این روزها از ایران اسلامی برای دفاع از مظلومان منطقه مانند سوریه و یا عراق نیروهای مستشاری اعزام می شود روزگاری از همین کشور، یعنی همین ایران پهناور خودمان نیرو برای همکاری با رژیم غاصب صهیونیستی جهت جنگ با مظلومان فلسطین و لبنان اعزام می شدند. این موضوع برای نسل سوم و چهارم انقلاب که از بدو تولدشان با آرمان فتح قدس بزرگ شده اند خیلی عجیب باشد و شاید حتی باورشان نشود که روزگاری از ایران برای کمک به اسرائیل نیرو اعزام می شده است چرا که همیشه شنیده و دیده اند که ایران بزرگترین حامی جبهه مقاومت بوده و خواهد بود.

1. دیروز که بیانات مهم امام خامنه ای در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین از شبکه های مختلف خبری به صورت زنده پخش می شد، بازهم این موضوع را به اذهان یادآوری کرد که انقلاب اسلامی مردم ایران و نفس قدسی امام راحل چنان کاری با وقایع دنیای مادی نمود که به طور قطع می توان گفت به طورکلی روند حرکت دنیا از آن تاریخ به بعد را دگرگون کرد تا آنجا که هشتاد کشور و شاید بتوان به عبارتی گفت نیمی از کشورهای دنیا در کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین شرکت می کنند و به بیانات پرمغز و راهبردی ولی امر مسلمین گوش فرا می دهند. نفس حضور رهبر انقلاب در چنین کنفرانسی، بی شک اهمیت فوق العاده و ارزش درجه اول موضوع فلسطین را برای جهان اسلام نشان می دهد که اهل فن به خوبی این موضوع را متوجه می شوند.

2. اسرائیل که روزگاری قدم به قدم به سوی حقاینت خودساخته و با لابی سازمان های جهانی و دولت های خودفروخته عربی و غربی پیش می رفت، امروز و پس از پیروزی انقلاب روند معکوس این حرکت را به چشم دیده و تجربه می کند که هرسال از ارزش خودساخته و دیگر ساخته اش کاهش و به نوعی در گوشه رینگ قرار گرفته و نفس های آخرش را می شمارد. گرچه ظهور پدیده های آمریکاساخته ای همانند داعش و دیگر گروهک های تروریستی بی شک و یقینا برای ایجاد راه نفس به این جرثومه فساد متاسفانه باعث حواس پرتی و کمرنگ شدن ارزش فتح قدس و نابودی فلسطین شده است اما این هدف هرگز از ذهن مسلمانان و از اولویت اول آنها خارج نخواهد شد و این کلید رمزآلود را فراموش نخواهند کرد.

3. راهپیمایی روز قدس که از ابداعات بی نظیر حضرت امام(ره) و از برکات انقلاب بود شاید بتوان گفت در سال های اولیه انقلاب تنها توسط مردم ایران برگزار می شد اما این حرکت عظیم و صدور انقلاب به جائی رسیدکه در روز جهانی قدس در ده ها کشور علیه این غده سرطانی منطقه راهپیمایی و اعلام انزجار علنی می شود. این روند پرشتاب کار را به جائی رسانده است که صهیونیست های غاصب بدون معارض، روز به روز آمار مخالفان خود را نه در منطقه که در کل دنیا رو به افزایش می بییند. جمله رهبر انقلاب که به تازگی منتشر شده است را در باید اینجا یادآوری نمود: «این انقلاب حالا حالاها برای اربابان دنیا دردسرها خواهد داشت».

4. برکت انقلاب اسلامی در ایجاد و قدرت گرفتن نیروهای مقاومت در دنیا از لبنان و فلسطین تا سوریه، عراق، یمن، بحرین، افغانستان، پاکستان، نیجریه و ... عرصه را برای جریان استکبار و صهیونیست ها به حدی تنگ نموده است که این رژیم جعلی حتی توان مقابله با مقاومت جانانه باریکه غزه و یا رزمندگان غیور حزب الله لبنان را ندارد و عملا نه تنها از هدف گسترش آرمانی خود منصرف شدند که دغدغه حفظ موجودیت دارند.

با همه این تفاسیر باید گفت که بدون شک تنها به شرط وحدت و غیرت کشورهای اسلامی و خصوصا مسلمانان انقلابی کمتر از 25 سال تا پایان عمر این رژین نحس و نجس و محو کامل آن از سطح کره زمین باقی مانده است. انشاءالله
Share/Save/Bookmark