توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 29778
سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۰
تذکر جالب مربی استون ویلا و بی‌اعتنایی روی کین به آقای خاص! + تصاویر
سرمربی تیم فوتبال استون ویلا در بازی اخیر مردانش در تقابل با همتای پرتغالی خود حرکتی جنجالی انجام داد که از دید دوربین‌ها مخفی نماند.
تذکر جالب مربی استون ویلا و بی‌اعتنایی روی کین به آقای خاص! + تصاویر
به گزارش خبرگزاری خط نیوز ، سه روز پس از جدال تیم‌های چلسی و استون ویلا در ورزشگاه استمفوردبریج، نشریه دیلی میل تصاویری جالب از صحنه تقابل ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی چلسی و پل لمبرت سرمربی تیم میهمان منتشر کرد که ثابت کرد کینه و کدورت‌های میان این دو مربی که از فصل گذشته آغاز شده بود همچنان پا بر جاست.

پل لمبرت که شاگردانش فصل گذشته در ورزشگاه ویلاپارک موفق شدند مردان آقای خاص را شکست دهند، در دقایق پایانی هنگامی که مورینیو برای دست دادن به او به سمت نیمکت استون ویلا رفته بود حاضر نشد به همتای پرتغالی‌اش دست بدهد.

او با اشاره به ساعت مچی خود سعی داشت به مورینیو بفهماند که بازی هنوز تمام نشده و به همین دلیل با او دست نداد. سرمربی پیشین رئال مادرید که به نظر می‌رسید از بابت پیروزی ۳ بر صفر شاگردانش اطمینان حاصل کرده است، پس از این اتفاق قصد داشت با روی کین، کاپیتان پیشین منچستریونایتد که به عنوان دستیار پل لمبرت در کادر فنی استون ویلا فعالیت می‌کند دست بدهد اما او هم اعتنایی نکرد و آقای خاص به حرکت خود به سمت رختکن‌های ورزشگاه ادامه داد.

تصاویر خودداری لمبرت از دست دادن با مورینیو و تذکر وی به سرمربی پرتغالی چلسی را در زیر مشاهده می‌کنید:












Share/Save/Bookmark