توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 40838
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۵
با مراجعه به دیوان عدالت اداری کشور:
شکایت متقاضیان مسکن مهر از وزارت راه به جرم خیانت در امانت / خلف وعده های دولت تدبیر و امید صدای مردم را درآورد
روز گذشته تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر پردیس با حضور در دیوان عدالت اداری اعتراض خود به وزارت راه و شهرسازی را به دلیل اتفاقات بوجود آمده در روند پرداخت پول ، ساخت و تحویل این واحدها با شکایت علیه ی این وزارتخانه به جرم خیانت در امانت ثبت کردند.
شکایت متقاضیان مسکن مهر از وزارت راه به جرم خیانت در امانت / خلف وعده های دولت تدبیر و امید صدای مردم را درآورد
به گزارش خط نیوز به نقل از پایگاه 598، روز گذشته تعداد زیادی از متقاضیان مسکن مهر پردیس با حضور در دیوان عدالت اداری اعتراض خود به وزارت راه و شهرسازی را به دلیل اتفاقات بوجود آمده در روند پرداخت پول ، ساخت و تحویل این واحدها با شکایت علیه ی این وزارتخانه به جرم خیانت در امانت ثبت کردند.

عمده موارد اعتراضی این متقاضیان موارد ذیل بود که به گفته ی آنان وزارت راه و شهرسازی یا برخلاف آن ها عمل کرده و یا به قول های خود در ابتدای کار دولت در این موضوع جامه ی عمل نپوشانده است:

۱- پرداخت هزینه تأخیر در تحویل واحدها و جریمه وام مسکن برعهده ما متقاضیان نیست.

۲- هزینه انشعابات و خدمات زیربنایی، با کمک دولت و افزایش وام از ۲۵ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان تأمین شده است و متقاضیان وظیفه ای در پرداخت هزینه های دیگر ندارند.

۳- هزینه ی افزایش قیمت مصالح و … نیز بدلیل برنامه ریزی ناصحیح پیمانکاران در خرید مصالح است، هرچند که به دلیل توپوگرافی خاص منطقه با حمایت متقاضیان و افزایش آورده خود از ۲۰ میلیون تومان به ۲۸ میلیون تومان این هزینه ها از سوی متقاضیان پرداخت گردید.

۴- هزینه آباد کردن این زمین های ارزان و قیمتی شدن زمین در این مناطق را متقاضیان با صبر ۴۰ ماهه خود و آورده ی بیش از حد خود پرداخت نموده‌اند، لذا برای ملکی شدن واحدها نباید قیمت روز زمین محاسبه شده و مبنای هزینه ملکی کردن، قیمت زمین قبل از شروع پروژه است.

۵- متقاضیان با واریز ۹۰ درصد آورده خود (۲۵٫۵۰۰) همکاری خود را تا حد ممکن با مسئولین داشته اند و مابقی آورده می بایست در زمان تحویل واحد از متقاضیان دریافت شود.

۶- جریمه ۲۴ ماهه ی تأخیر در تحویل واحدها می‌بایست به متقاضیان پرداخت گردد.

این در حالی است که عباس آخوندی دیروز اعلام کرد در صورتی که متقاضیان مبلغ مورد نظر را تا زمان مقرر پرداخت نکنند طبق قرارداد با این افراد برخورد می‌شود زیرا در قرارداد همه چیز تعیین شده است.
Share/Save/Bookmark