توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 47868
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۳
دست از تلاش برنمی‌دارم تا به مدال جهانی برسم
علیاری: اگر قرار است کار بزرگی در کشتی فرنگی انجام دهیم باید از کادر فنی حمایت شود
ملی‌پوش وزن ۹۸ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: تغییرات زیادی در ترکیب تیم فرنگی ایجاد شده و جوانان زیادی به تیم اضافه شده‌اند، اگر قرار است کار بزرگی در کشتی فرنگی انجام دهیم باید از کادر فنی حمایت شود.
علیاری: اگر قرار است کار بزرگی در کشتی فرنگی انجام دهیم باید از کادر فنی حمایت شود
به گزارش خط نیوز؛ مهدی علیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره حرکتی که بعد از پیروزی مقابل حریف ترکیه ای در دیدار رده‌بندی جام جهانی کشتی فرنگی انجام داد و انگشتش را به نشانه سکوت روی لب‌هایش گذاشت اظهار داشت: منظورم این بود که سکوت می‌کنم و خدا خودش ناظر تمام واقعیت‌ها است. مسائلی درون سینه‌ام است که نمی‌خواهم آنها را مطرح کنم، کسی که باید منظور من را بفهمد حتما متوجه آن شده است.

وی ادامه داد: حریفی را که در دیدار رده‌بندی شکست دادم پیش از مسابقات جهانی 2011 نیز او را شکست داده بودم در حالی که او در آن مسابقات سوم شد، اما من هنوز دستم به مدال جهانی نرسیده است.

ملی‌پوش وزن 98 کیلوگرم کشتی فرنگی افزود: همه به من می‌گویند خیلی تمرین می‌کنی، بله واقعاً زیاد تمرین می‌کنم، حتی در زمان برگزاری مسابقات کشتی المپیک هم در سالن تمرین بودم چون می‌خواهم حقم را بگیرم.

دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی تصریح کرد: با وجود تمام ناملایمتی‌هایی که قبل از المپیک وجود داشت دست از تلاش برنداشتم چون اعتقاد داشتم که حتما یک روز هم نوبت من می‌رسد، حالا هم نوبت، نوبت من شده است و باز هم دست از تلاش برنمی‌دارم تا به مدال جهانی برسم. حتماً تا امروز خدا نخواسته است که به آن برسم، اما حالا دیگر حق من است.

علیاری درباره عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در جام جهانی گفت: تغییرات زیادی در ترکیب تیم ایجاد شده است و جوانان زیادی به تیم اضافه شده‌اند، اگر قرار است کار بزرگی در کشتی فرنگی انجام دهیم باید از کادر فنی حمایت شود.
Share/Save/Bookmark