توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 29318
جمعه ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۷
فرزند بی‌نظیر بوتو در جمع سیل‌زدگان پنجابی + تصاویر
لاول بوتو فرزند بی‌نظیر بوتو و آصف علی زرداری با کمک به سیل‌زدگان ایالت پنجاب در تلاش است جایگاه حزب مردم در این ایالت را مستحکم نماید.
فرزند بی‌نظیر بوتو در جمع سیل‌زدگان پنجابی + تصاویر
به گزارش خط نیوز ، بلاول بوتو فرزند بی نظیر بوتو و آصف‌علی زرداری رئیس‌جمهور سابق پاکستان که از روز گذشته بازدید از مناطق سیل‌زده ایالت پنجاب را آغاز کرده در سخنان خود اظهار داشت: درست است که در حال حاضر فقط برای کمک به مردم سیل‌زده به ایالت پنجاب سفر کرده اما در سفرهای بعدی تلاش می‌کند دوباره ایالت پنجاب را به حوزه نفوذ حزب مردم تبدیل کند.

بلاول بوتو ۵ نفر از اعضای برجسته حزب مردم را در شهر لاهور مرکز ایالت پنجاب مستقر و از آنها خواسته زمینه را برای بازدید وی از ایالت پنجاب که در ماه اکتبر صورت می‌گیرد آماده کنند.

بلاول که بازدید از ایالت پنجاب را از منطقه چینیوت آغاز کرده با کمک بالگرد خود را به مناطق سیل زده رساند و ساعت‌ها با پای پیاده در آب پیاده روی کرده و شخصا کالاهای مورد نیاز سیل‌زدگان را بین مردم تقسیم کرد.

بلاول بوتو خطاب به مردم آسیب دیده عنوان کرد آمده است تا درد و رنج مردم را با آنها سهیم شود.

وی افزود: حزب مردم تمام توان خود را برای بازسازی مناطق‌سیل زده و کمک به مردم آسیب‌دیده به کار می‌برد.

بلاول خاطر نشان کرد: کمک به مردم آسیب دیده و اقشار ضعیف هدفی بود که پدر بزرگم ذوالفقار علی بوتو و مادر بی نظیر بوتو دنبال می‌کردند بنابراین من نیز در این راه ثابت قدم خواهم بود.

بلاول‌بوتو بعد از پایان بازدید خود از مناطق سیل‌زده در لاهور با جمعی از اعضای حزب مردم دیدار کرد.

ایالت سند مرکز نفوذ حزب مردم است با این وجود نفوذ در ایالت پنجاب بزرگترین و ثروتمند‌ترین ایالت پاکستان برای حزب مردم از اهمیت زیادی برخوردار است.

گفتنی است ایالت پنجاب در حال حاضر تحت نفوذ حزب مسلم‌لیگ‌شاخه نواز شریف که دولت مرکزی را نیز در اختیار دارد می‌باشد.

کارشناسان عنوان می‌کنند با توجه به اینکه دولت پاکستان به سبب اعتراض مخالفان تضعیف شده است و تحصن طاهر‌القادری و عمران‌خان در پایتخت همچنان ادامه دارد موقعیت خوبی فراهم شده تا حزب مردم رقیب اصلی حزب حاکم از این فرصت برای تصاحب قدرت در پاکستان استفاده کند.













/فارس
Share/Save/Bookmark