توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 29723
دوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۰
معاون برنامه‌ریزی وزیر نیرو خبر داد
اعلام آمادگی ژاپن برای سرمایه‌گذاری بدون سقف در بخش آب و برق ایران
معاون برنامه‌ریزی و اموراقتصادی وزیر نیرو از اعلام آمادگی یک شرکت ژاپنی برای سرمایه‌گذاری بدون سقف در پروژه‌های صنعت آب و برق خبر داد و گفت: این شرکت دارای تجربه‌های وسیعی در سطح جهانی است.
اعلام آمادگی ژاپن برای سرمایه‌گذاری بدون سقف در بخش آب و برق ایران
به‌گزارش خبرگزاری خط نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علیرضا دائمی" در حاشیه نشست با مسئولان شرکت "جی.اف.ای" ژاپن، اظهار داشت: این شرکت یک شرکت هلدینگ مادرتخصصی در ژاپن است که دفاتر زیادی در جهان دارد و آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در صنعت آب و برق ایران اعلام کرده است.

وی افزود: با اعلام آمادگی این شرکت و ارایه برنامه کاری، پیشنهاد همکاری در زمینه سامانه‌های هوشمند بهره‌وری آب و برق مطرح شد که با توجه به تجربه‌های گسترده‌ای که این شرکت در کشورهای دیگر داشت، مورد استقبال قرار گرفت.
وی ادامه داد: همچنین شرکت ژاپنی آمادگی لازم را برای سرمایه‌گذاری در زمینه‎های صنعت آب و برق ایران اعلام کرد.
دائمی افزود: براساس پیشنهادی که از طرف شرکت ژاپنی صورت گرفت، قرار شد پس از شناسایی ظرفیت‌ها، از سال ۲۰۱۵ میلادی امکانی فراهم شود تا این نشست‌ها برای دو هدف اصلی یعنی استفاده از سامانه‌های هوشمند و استفاده از ظرفیت‌های سرمایه گذاری در بخش صنعت آب و برق برگزار شود.

وی درباره میزان سرمایه‌گذاری شرکت ژاپنی در جمهوری اسلامی ایران، گفت: شرکت ژاپنی اعلام کرده که آمادگی کامل برای سرمایه‌گذاری در بخش وسیعی از صنعت آب و برق کشور را دارا است و در این‌باره محدودیت سرمایه‌ای ندارند و چنانچه ظرفیت‌های خوبی برای همکاری فراهم باشد، آماده هستند تا به هر میزان در زمینه‌های یادشده سرمایه‌گذاری کنند.

معاون وزیر نیرو تصریح کرد: براساس گزارش ارایه‌شده از سوی مسئولان ژاپنی، این شرکت در بیش از ۴۰ کشور جهان پروژه و دفتر همکاری دارند.

وی درباره زمان نشست بعدی با شرکت ژاپنی، بیان داشت: قرار شده است ازطریق وزارت اقتصاد و معاونت سرمایه‌گذاری هماهنگی‌های لازم برای نشست‌های بعدی انجام پذیرد.
Share/Save/Bookmark