توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 62663
پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
پیش از عزیمت به باکو
روحانی: ایران در برابر توطئه‌ها و تحریم‌ها به زانو در نمی‌آید
روحانی: ایران در برابر توطئه‌ها و تحریم‌ها به زانو در نمی‌آید
رییس‌جمهور گفت: برای کسی تردید باقی نمانده که ملت بزرگ ایران در برابر توطئه‌های دشمنان و به ویژه آمریکا و تحریم و حصر آنها به زانو در نمی‌آید و راه خود را ادامه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری پیش از عزیمت به باکو در پاویون فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه «این سفر برای شرکت در هجدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد است و در پاسخ به دعوت رئیس جمهوری محترم آذربایجان صورت می‌گیرد، اظهار کرد: برای ما بسیار مهم است در شرایطی که آمریکایی‌ها بر طبل یکجانبه‌گرایی می زنند و می خواهند در امور همه مناطق جهان مداخله کنند و دشمنی‌هایشان نسبت به ملت ایران از همیشه روشن تر و آشکارتر است، ما باید در همه اجلاس های منطقه‌ای و جهانی و سازمان‌های بین‌المللی حضور فعالی داشته باشیم.

رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها از اول دنبال این بودند که جمهوری اسلامی ایران را منزوی کند و ایران کشوری باشد که تنها بماند، اما بحمدلله روز به روز جایگاه جمهوری اسلامی ایران در بین کشورها و ملت های جهان بیش از گذشته ارتقا یافته است.

روحانی تاکید کرد: امروز دیگر تردید برای هیچکس باقی نمانده که جمهوری اسلامی ایران یک کشور بسیار مهم و تاثیرگذار در این منطقه است و باز برای کسی تردید باقی نمانده است که این ملت بزرگ در برابر توطئه های دشمنان و به ویژه آمریکا و تحریم و حصر آنها به زانو در نمی‌آید و راه خود را ادامه می‌دهد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بنابراین در این شرایط حضور ما در این گونه اجلاس ها با اهمیت‌تر از گذشته است و خوشحالم که جمهوری اسلامی ایران در سال‌های اخیر حضور فعال‌تری در اتحادیه های منطقه‌ای داشته است.
Share/Save/Bookmark