توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 36653
شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۶
نشان دادیم یک تیم سطح بالا هستیم
کواچ: پیروزی بر قهرمان المپیک بیانگر کیفیت تیم ایران است
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: ما به همه نشان دادیم که یک تیم سطح بالا در جهان هستیم و سعی می‌کنیم این بازی را فردا هم تکرار کنیم.
کواچ: پیروزی بر قهرمان المپیک بیانگر کیفیت تیم ایران است
به گزارش خط نیوز و به نقل از تسنیم، اسلوبودان کواچ در مورد پیروزی سه برصفر شاگردانش مقابل روسیه اظهار داشت: ما در این بازی فوق العاده عمل کردیم. موفقیت ۸۲ درصدی حملات ما در مقابل بهترین دفاع جهان این نکته را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: من قبل از بازی به شاگردانم گفتم که مسئولیت سنگینی دارید و باید به پیراهن تیم ملی ۱۵ هزار تماشاگر حاضر در سالن و ۵۰ بیننده تلویزیونی احترام بگذاریم و مسئولیت پذیر بازی کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تصریح کرد: ما به همه نشان دادیم که یک تیم سطح بالا در جهان هستیم و سعی می‌کنیم این بازی را فردا هم تکرار کنیم.

کواچ ادامه داد: ما در گروه سختی قرار گرفتیم ولی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشتیم. اگر روسیه در جدول پایین تر از ما قرار گرفته دلیلش برای همه شفاف است ما نیز فقط یک قدم مهم مقابل لهستان را خوب برنداشتیم وگرنه در سایر دیدارها خوب بودیم.

وی گفت: همه مردم باید این موضوع را درک کنند شما پیش از شروع مسابقات فکر می‌کردید از بین تیم‌های ایران، لهستان، روسیه و آمریکا کدام یک در رتبه آخر گروه قرار می‌گیرند. شاید این افتخاری باشد که تیم ایران بین قدرتهای جهان قرار دارد ولی ما یک قدرت نوظهور در دنیا هستیم و تمام تلاش ما این است که در بین بهترین‌های جهان بمانیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: ما در این گروه برای هر ست و هر امتیاز جنگیدیم تکرار پیروزی مقابل روسیه کار بسیار سختی است و من از همه بازیکنانم تشکر می‌کنم.

کواچ در پایان گفت: آیا همه شما واقعاً درک می‌کنید که پیروزی مقابل قهرمانان المپیک، جهان و لیگ جهانی چه مفهومی دارد ما چنین کیفیتی داریم.
Share/Save/Bookmark