توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 40883
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۳
سیچلو ۲۵ بهمن به تهران می‌آید
مربی تیم ملی والیبال کشورمان روز یکشنبه ۲۵ بهمن برای تماشای پلی آف لیگ برتر و برگزاری اردوی تیم ملی والیبال کشورمان به تهران می‌آید.
سیچلو ۲۵ بهمن به تهران می‌آید
به گزارش خط نیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، خوان سیچلو، مربی تیم ملی والیبال ایران پس از پایان مسابقات انتخابی المپیک در اروپا به ایتالیا رفت و خانواده‌اش را در آنجا مستقر کرد و سپس جهت انجام تسویه حساب مالی و بستن حساب‌های شخصی عازم قطر شد.

سیچلو صبح روز یکشنبه 25 بهمن برای تماشا و بررسی رقابت تیم‌ها در مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال و انتخاب بازیکنان برتر جهت دعوت به اردوی تیم ملی، وارد تهران می‌شود. وی در این مدت در ایران به شهرهای مختلف سفر می‌کند و مسابقات مختلف را خواهد دید. همچنین فیلم آنالیز کلیه مسابقات لیگ برتر برای تجزیه و تحلیل بیشتر به طور کامل تهیه شده است و در اختیار رائول لوزانو و خوان سیچلو قرار گرفته است.

پلی آف بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال در سه مرحله برگزار خواهد شد که مرحله نخست آن از روز یکشنبه 25 بهمن ماه با چهار دیدار دور رفت آغاز می‌شود. دور برگشت نیز روز چهارشنبه 28 بهمن ماه پیگیری خواهد شد و اگر نیاز به مسابقه سوم باشد، یکشنبه دوم اسفندماه نیز این بازی ها انجام خواهد شد.

مربی تیم ملی والیبال علاوه بر تماشای دیدارهای مراحل مختلف پلی آف لیگ برتر، اردوی نخست آماده سازی تیم ملی والیبال را با بازیکنان منتخب تیم‌های حذف شده از مرحله مقدماتی و نخست پلی آف لیگ برتر از نیمه دوم اسفند ماه آغاز خواهد کرد.

بازیکنان منتخب چهار تیم باقی مانده لیگ برتر والیبال نیز از پنجم فروردین ماه به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد. تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در مسابقات انتخابی المپیک و لیگ جهانی سال 2016 آماده می‌کند.
Share/Save/Bookmark