توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 63734
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۷
پرونده‌های قضایی متعددی برای مراکز بین‌راهی تشکیل شده است
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پرونده‌های مفتوح بسیاری در زمینه مجتمع‌های بین راهی غیرمجاز وجود دارد گفت: بیش از ۳۵ درصد تلفات جاده‌ای در محل این مراکز اتفاق می‌افتد.
پرونده‌های قضایی متعددی برای مراکز بین‌راهی تشکیل شده است
فریبرز کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دسترسی‌های غیراستاندارد و غیرمجاز سبب ناایمن شدن جاده‌ها شده است اظهار داشت: براساس ضوابط و مقررات تلاش شده در فواصل مختلف دسترسی‌ها و مجتمع‌های مجاز و استانداردی راه‌اندازی شود.

وی عنوان کرد: دسترسی‌های متعدد در جاده علاوه بر کاهش سرعت مورد انتظار و عادی ناوگان سبب ناایمن شدن جاده می‌شود و بنابراین تلاش شده دسترسی‌های متعدد تجمیع شود.

کرمی گفت: در بسیاری از مواقع از جمله تعطیلات کنترل از دست ما خارج می‌شود و با ساخت و ساز سریع یک مرکز تجاری با دسترسی غیرایمن و غیرمجاز ایجاد می‌کنند.

وی بیان کرد: دربیشتر مسیرهای منتهی به کرمانشاه یا سایر شهرستان‌ها در مراکز قضایی و انتظامی پرونده‌های مفتوحی در این زمینه وجود دارد اما نتیجه‌ای دریافت نمی‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: این موضوع خدمات استان را زیر سوال می‌برد و انتظار می‌رود نیروی انتظامی بیش از پیش در این زمینه همکاری داشته باشد.

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر 9 مجتمع خدماتی رفاهی توسط بخش خصوصی در مسیرهایی از جمله کرمانشاه-اسلام‌آباد غرب، اسلام‌آباد غرب-پل‌دختر، بیستون-صحنه، کوزران-کرمانشاه و غیره کلنگ‌زنی می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: همچنین در این ایام یک مجتمع خدماتی رفاهی دو منظوره در اسلام‌آباد غرب به مجموع سرمایه‌گذاری 60 میلیارد ریال و اشتغالزایی 20 نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

کرمی با اشاره به اینکه در دهه فجر 11 پروژه احداثی و توسعه‌ای نیز به بهره‌برداری می‌رسد گفت: روکش آسفالت محور سراب نیلوفر به کوزران به طول دو کیلومتر در دو لایه و روکش آسفالت رگلاژی محور همدان به کنگاور به طول 4.7 کیلومتر از حمله این طرح‌ها است.

وی افزود: در مجموع 11 پروژه روکش آسفالت به طول 51.9 کیلومتر در این ایام افتتاح می‌شود که اعتبار هزینه شده برای آن تا پایان 97، 27 میلیارد و 502 میلیون ریال و اعتبار مصوب 98 حدود 57 میلیارد و 500 میلیارد ریال بوده و 207 نفر اشتغالزایی داشته است.
Share/Save/Bookmark