توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 40874
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹
به مناسبت نوزدهم بهمن؛
فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب دیدار کردند
فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب دیدار کردند
به گزارش خط نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای، به مناسبت سالروز بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی در ۱۹ بهمن ۵۷، فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش صبح امروز در حسینیه‌ی امام خمینی با فرمانده کل قوا، حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای دیدار کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای در این دیدار اظهارداشتند: وقتی انتخابات همگانی می‌شود، کشور و نظام جمهوری اسلامی عزت پیدا می‌کند و بیمه می‌شود. آن‌وقت انتخابات برای همه‌ی مردم فریضه‌ای می‌شود که باید در آن شرکت کنند.

رهبرانقلاب اسلامی انتخابات را مصداق «اِن تنصُروا الله یَنصُرکم» دانستند و بیان داشتند: اگر جمهوری اسلامی را نصرت دهید آن وقت خدا شما را نصرت می‌کند.

ایشان افزودند: از اول انقلاب تا امروز قدرت‌های مادی درجه یک دنیا روبه‌روی نظام اسلامی بودند و نتوانستند کاری از پیش ببرند.

حضرت آیت الله خامنه ای در توصیه ای به مسئولان کشور تاکید کردند: مسئولین دولتی درگیر مسائل روزنامه‌ای و تبلیغاتی انتخابات نشوند انتخابات آنها را از مسائل مستمر غافل نکند.

ایشان تصریح کردند: یکی از مسائل اساسی، مقاوم‌سازی کشور در کار اقتصادی است که دشمن نتواند از طریق اقتصاد، خواسته‌ی خود را تحمیل کند.
Share/Save/Bookmark