توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 70717
چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۳۵
نامزد انتخابات مجلس: مردم نمایندگان در تراز نظام انتخاب کنند
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در کنگاور، صحنه و هرسین گفت: نماینده‌ای که در تراز جمهوری اسلامی باشد می‌تواند در رفع مشکلات استان خود و استان‌های همجوار مؤثر باشد.
نامزد انتخابات مجلس: مردم نمایندگان در تراز نظام انتخاب کنند
حجت‌الاسلام وحید احمدی اظهار داشت: انتخابات یکی از نقاط برجسته هر کشوری است و در نظام جمهوری اسلامی یک نقش برجسته برای مردم در نظر گرفته شده و باید از این طریق در مقابل دشمنی که به دنبال خدشه‌دار کردن انتخابات است، مقابله کرد و مشارکت گسترده داشته باشیم.

وی عنوان کرد: مجلس تا زمانی که مجلسی در تراز نظام جمهوری اسلامی نباشد و نمایندگان دارای شرایط خاصی نباشند نمی‌تواند بسیار اثرگذار باشد.

احمدی با اشاره به اینکه امروز کشور ما دو مشکل اساسی و ویژه دارد که یکی از آن‌ها اقتصاد و دیگری موضوع مدیریتی است گفت: مجلس شورای اسلامی چنانچه در تراز نظام باشد می‌تواند این دو مهم را سامان ببخشد.

وی افزود: چنانچه امور به درستی مدیریت شود و مجموعه نیروها هم‌افزایی داشته باشند و مجمع نمایندگان منسجم و متحد و به فکر استان باشند می‌توانند علاوه بر مباحث اقتصادی استان بلکه مسائل برخی از استان‌های همجوار را نیز حل کند.

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به مرز مشترک استان کرمانشاه با کشور عراق گفت: میزان مبادلات اقتصادی با عراق چند برابر گذشته شده است.

وی بیان کرد: مردم ما باید تلاش کنند نمایندگانی را انتخاب کنند که در تراز نظام اسلامی باشند و ویژگی‌هایی داشته باشند که آن‌ها را برای رفع معضلات کشور و استان توانمند کند.

احمدی با اشاره به قانون تضاد منافع گفت: برای مبارزه با مفاسد و مدیران نالایق باید قانون تضاد منافع به طور اساسی اجرا شود و از این طریق از اشکالاتی که در روند مدیریت ایجاد می‌شود جلوگیری کرد.
Share/Save/Bookmark