توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 65137
يکشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹
امام جمعه کرمانشاه:
هیمنه پوشالی "اراذل و اوباش" با حضور مقتدرانه پلیس شکسته شده است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تقدیر از اقدامات نیروی انتظامی در مواجهه با اراذل و اوباش، گفت: حضور میدانی و شبانه روزی ماموران پلیس عرصه را بر مخلان نظم و امنیت عمومی تنگ و همینه پوشالی آنها را درهم شکسته است.
هیمنه پوشالی "اراذل و اوباش" با حضور مقتدرانه پلیس شکسته شده است
آیت الله مصطفی علما در دیدار با فرمانده انتظامی استان اظهار کرد: امنیت یکی از گواراترین نعمت های الهی بوده که نصیب انسانها شده، بگونه ای که زندگی بدون آن غیرممکن است.

وی ادامه داد: متاسفانه همواره افرادی بوده اند که قصد سلب آسایش و امنیت را از دیگران داشته و با اقداماتی که انجام می دهند باعث رعب و وحشت میان شهروندان می شوند تا به زعم خود قدرت نمایی کنند.

آیت الله علما تصریح کرد: در این میان پلیس به عنوان حافظ نظم و امنیت جامعه، مسئولیت برخورد با مخلان نظم و امنیت را برعهده دارد و انصافا هم بسیار خوب و مقتدرانه عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار و امنیت در جامعه توانسته با بهره گیری از فرماندهانی میدانی و نیروهایی کارآزموده و توانا هیمنه پوشالی اراذل و اوباش را درهم شکسته و برخوردهای لازم را به عمل آورد.

وی با بیان اینکه شجاعت، غیرت و دلسوز بودن نیروهای پلیس باعث خوشحالی و قوت قلب برای همه مردم است، یادآور شد: همان اندازه که نیروی انتظامی با مردم به مهربانی و عطوفت برخورد می کند، در مقابله با مجرمان و اراذل و اوباش برخوردی قاطعانه و سخت دارد.

آیت الله علما تصریح کرد: همین که پلیس در میدان باشد، بسیاری از مخلان نظم و امنیت عمومی حساب کار دستشان آمده و باعث می شود بسیاری آنها از شرارت و ایجاد ناامنی پرهیز کنند، چرا که می دانند نیروی انتظامی مقتدرانه با آنها برخورد می کند.

امام جمعه کرمانشاه همچنین از اقدامات اخیر انتظامی استان در برخورد با اراذل و اوباش و اشراری که با اقدامات خود قصد ایجاد ناامنی را داشتند، قدردانی کرد و گفت: این افراد امروز با حضور مقتدرانه پلیس از کمترین امنیتی برخوردار نیستند.

وی در پایان گفت: با مدیریت خوب فرمانده انتظامی استان و وجود نیروهایی کار بلد و انقلابی در بدنه پلیس کرمانشاه، خوشبختانه جرایم خشن در این استان حداقلی است و اندک جرایم رخ داده نیز در سریعترین زمان ممکن کشف و مجرمان به سزای عمل خود می رسند.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان نیز در این دیدار با هشدار به اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی، گفت: کرمانشاه جای شرارت و یاغی گری نیست و برخوردی سخت و مقتدرانه در انتظار چنین افرادی خواهد بود.

وی ظهار کرد: پلیس ماموریت های فراوانی دارد که یکی از آنها برخورد با ناامنی و مجرمانی است که به قصد قدرت‌نمایی و یا انگیزه های دیگر اقدام به ایجاد اخلال در نظم و امنیت جامعه می کنند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ذاتی پلیس برقراری امنیت در جامعه و مقابله با هرگونه بی انضباطی اجتماعی است، از این رو مقابله با مجرمانی که چنین اهدافی را دنبال می کنند همواره در دستور کار قرار داشته است.

جاویدان همچنین از مخلان نظم و امنیت عمومی به عنوان یکی از بدترین مجرمان جامعه یاد کرد و گفت: رفتار آنها تا مدت ها تاثیرات سوئی را بر روح و روان مردم باقی می گذارد و حضورشان چهره زشتی به هر شهر و دیاری می بخشد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با هشدار به اراذل و اوباش، تاکید کرد: کرمانشاه جای شرارات و یاغی گری نیست و خود آنها نیز می دانند برخوردی سخت و قاطعانه در انتظارشان است.

وی تصریح کرد: امروز با همراهی پلیس و دستگاه قضائی، مخلان نظم و امنیت عمومی از کمترین امنیت در کرمانشاه برخوردار نیستند و آنهایی که داعیه قدرت نمایی دارند خیلی زود در چنگال قانون گرفتار و به سزای عملشان می رسند.

جاویدان در پایان و با اشاره به دستگیری اخیر چند تن از اراذل و اوباش شناسنامه دار در کرمانشاه که مرتکب جرائم گوناگونی شده بودند، به این افراد هشدار داد دست از اقدامات خود بردارند، در غیر این صورت منتظر برخورد قاطعانه پلیس و دستگاه قضائی باشند.
Share/Save/Bookmark