توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 32368
پنجشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۸
افزایش تجاوز‌های جنسی، رشوه و خودکشی در لشگر "جفعاتی" اسرائیل
منابع صهیونیستی از رسوایی جدید ارتش رژیم صهیونیستی و شیوع فساد اخلاقی اعم از تجاوزات جنسی و خودکشی در میان سربازان این رژیم و امتناع مسئولان از اجرای تحقیقات در این باره خبر دادند.
افزایش تجاوز‌های جنسی، رشوه و خودکشی در لشگر "جفعاتی" اسرائیل
به گزارش خبرگزاری خط نیوز به نقل از پایگاه خبری عرب ۴۸، «کرمیلا منشیه» گزارشگر نظامی رادیو اسرائیل از افزایش موج پدیده های غیر اخلاقی و فساد در لشگر «جفعاتی» وابسته به نیروی پیاده نظام خبر داد.

از سوی دیگر «عاموس هارئیل» تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص امروز چهارشنبه نوشت که چنین حوادثی می تواند دلیل بر وجود «بحران شدید فرماندهی» در لشگر جفعاتی باشد و بنا به گفته برخی افسران ارشد که از جزئیات تحقیق اطلاع دارند، ناتوانی در نظارت بر فرماندهان یگان های فرعی این لشگر وجود دارد.

در این گزارش به برخی موارد در داخل لشگر جفعاتی که تحقیقات از آن ادامه دارد، اشاره شده است که عبارتند از:

۱- یک فرمانده در لشگر جفعاتی برای آنکه مظنون به آزار و اذیت جنسی یک کارمند زن تحت امر خود بود مورد بازجویی و تحقیق قرار گرفت.

۲- دو سرباز این گردان شکایت کردند که از سوی فرمانده خود مورد اذیت و آزار قرار گرفته اند اما تحت برخی فشارها مجبور شدند شکایت در این باره را به تعویق بیاندازند.

۳- بروز اختلاف بین فرمانده گردانی در لشگر جفعاتی و معاون وی درباره پاره ای مسائل که به دنبال آن معاون فرمانده از منصب خود کنار گذاشته شد.

۴- یک سرباز اخیرا اقدام به خودکشی کرد.

۵- یک افسر این گردان نیز پس از احضار برای تحقیق درباره ناپدید شدن یک سلاح در یگان خود، خودکشی کرد.

هارئیل در ادامه اشاره کرد که اگر فرماندهان جفعاتی از این امور پیش از انتشار اخبار آن اطلاع ندارند پس مشکل نظارت وجود دارد و اگر اطلاع دارند و از اجرای تحقیقات جنایی امتناع می کنند در آن صورت مشکل خطرناک تر است.
Share/Save/Bookmark