توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 55895
سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۹
ملکشاهی:
برای مقابله با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی و وحدت دولت و مردم مورد توجه بیشتر قرار گیرد
برای مقابله با تحریم‌ها اقتصاد مقاومتی و وحدت دولت و مردم مورد توجه بیشتر قرار گیرد
یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه «مردم و دولت باید در شرایط کنونی وحدت داشته باشند» گفت: در شرایط کنونی مردم مراقب رسانه‌های معاند باشند.

اللهیار ملکشاهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بهترین راهکارهای ایران برای مقابله با تحریم‌های یک جانبه آمریکا اظهار داشت: نباید انتظار داشته باشیم که این تحریم‌ها هیچ تاثیری نداشته باشد، تحریم‌های آمریکا با هدف فشار مضاعف بر مردم است که برای مقابله با تحریم‌ها مجلس، دولت، قوه قضائیه و سایر ارگان‌ها باید به یک هماهنگی بیشتر و وحدت دست پیدا کنند.

وی افزود: همچنین باید موضوع اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد. ما باید تلاش کنیم بر روی پای خودمان بایستیم. با توجه به هشداری که مقام معظم رهبری پیشتر در این خصوص داده بودند ما باید زودتر به این موضوع‌ها توجه می‌کردیم و به بحث تولید داخلی اهتمام می‌ورزیدیم.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: همچنین باید نحوه مصرف را نیز مدیریت کنیم. مردم باید از اسراف جلوگیری کنند و موضوع تولید داخلی مورد توجه قرار گیرد.

ملکشاهی در پایان با تاکید بر اینکه «ملت و دولت با یکدیگر وحدت داشته باشند» عنوان کرد: مردم مطالبی که از سوی رسانه‌های معاند مانند بی بی سی مطرح می‌شود را مورد توجه قرار ندهند. آنها درصدد ایجاد خوراک تبلیغاتی هستند. باید مراقب باشیم و با آنها مقابله کنیم.
Share/Save/Bookmark