توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 49405
يکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴
به مناسبت دومين سالمرگ برجام
برجام، پادشاهي لخت، يا خيال پلو؛
برجام داستان آن (پادشاه لختي بود) که خياط (رند) او را به بازي گرفت، که هر کس لباس شاه را نبيند (حرامزاده است)، اين برجام هاي فرضي، اقتصادي، جز تخريب بنيان هاي انرژي هسته اي چيزي براي ما نداشت، و رئيس دولت، هزاران فحاشي سياسي را نثار مخالفان کرد، ولي غافل از اين که (پادشاه برجام پوش)(لخت است) حالا اگر ( خواص برجام) هورا مي کشند، که »برجام هيچ ندارد« و ظرف بيست دقيقه به دليل (عهد اخوت سياسي) که (بوي رياست 1400) از آن ميايد، تصويب شد. ولي مردم عادي و فهيم و ارزشمند ما مي دانند (پادشاه برجام لخت و عور است، (پادشاه خوش خيال) گول دسايس (خياط رند) را خورده است.حالا گلابي بدهد، همه ما رابه جهنم ببرد، و يا هزار طعنه بشنويم، خواهيم گفت هم زمين گرد است و هم برجام نافرجام است و هيچ ميوه اي نخواهد داد، و برجام فرجامش خيانت غرب و غرب باوران است.برجام هيچ گره اي از اقتصاد ما باز نکرد، جز اين که عده اي کاسب برجام، با وعده اي خوش خيال (خيال پلو )کردند و بس.معامله برجام ثابت کرد که به قول يکي از دوستان اهل فکر نه اصلاح طلبان معتمد نظامند و نه به اصولگراها اميدي هست. اين درس تلخي بود که حمايت اصلاحات با جميع نيروهايش و تصويب آن در مجلس از مخالفت تا تصويب20 دقيقه اي طول کشيد دسته گل اصولگرايان است.
برجام، پادشاهي لخت، يا خيال پلو؛
به گزارش گروه سیاسی خط نیوز؛ برجام با تمام نافرجامي هايش، کلاه گشاد غرب بود که بر سر سياستمداران غرب باورخوش خيال، گذاشتند، برجام تلخي خاصي داشت که از ذائقه نيروهاي انقلاب پاک نمي شود در سالگرد برجام ما هنوز متعهديم و غرب طلبکار، ما هنوز بدهي پرداخت مي کنيم، هنوز داريم سود پرداخت مي کنيم، و به غربي ها تاوان گناه ناکرده، غرب هر روز از ما وصول مي کند، و هر روز مطالبه اي جديد دارد، تمام اسناد غيرتي ما در انرژي هسته اي به ثمن بخس به غرب حيله گر فروخته شد. فرق نمي کند کي باشد 1+5 ، 5+1 يا هر کس ديگر فرق نمي کند فدريکا موگريني باشد. کاترين اشتون، کارتر ، ترامپ، اوباما، هيچ يک با هم در ماهيت متفاوت نيستند، اين ها همه يک ماموريت دارند، هدم و مهار انقلاب اسلامي، حالا امروز هم دو تا جوجه (شيخک) مثل بن سلمان يا بن ... فلان ظاهر شود، و يا مثلاً آقاي زيبا... فلان شخص، روي پرچم آمريکا هم راه نرود، يا برود، اصولاً، اين (زيبا) رويان يا کلام ها، ديگر عنصري نيستند که براي انقلاب تعيين تکليف کنند، حالا برجام
(چه گلابي) بدهد. چه »زقوم« براي
بعضي ها که تا (جهنم) منتقدان را بدرقه
مي کنند چه فرقي دارد . مهم اين است که انصافاً (برجام تا قيامت) خيانت است. نقش خواص ما و (هزار فاميل) و از آقاي (مطهري و اعيان مجلس شورا ) گرفته قس علي عليهذا بيست دقيقه وقت گرامشان را صرف تصويب برجام کردند،اگر اين جماعت
جمع بشوند و از دختر يکي از اين اعيان خواستگاري کنند خريد ظرف و ظروف
خانه اش حداقل (شش ماه طول مي کشد) وبه قول ظريفي يا اگر مي خواستند يک جفت دمپايي بخريد حداقل 4 ساعت فرصت
مي خواست، نمي دانم اين (برجام) (عروس اهدايي ما به غرب ) قد دختر يک (اعيان، خواص، مجلس نشين) و يا خريد يک کفش و يا دمپايي يا پيراهن ارزش نداشت، که بيست دقيقه، بدون (مهر) و (شيربها) به خانه (نابخت فرستادنش).
سالگرد برجام، عين سالمرگ عروسي است که سر (زا) با بچه اش از دنيا رفته باشد، و خيلي دردناکه که در سالمرگ سر (زا) رفتنش، يه عده از خانواده عروس جمع بشوند، و سر مزار عروس و بچه به جاي عزاداري بساط بزن و بکوب و برقص راه بيندازن، هر کس از سر مزار اين (نوعروس تازه گذشته) اتفاقي هم رد (بشه) به (عقل خانواده عروس) شک مي کند و به برخورد صاحب عزا، و کما اين که بگه (عقل اين خانواده عروس زايل شده است.)
از نگاهي اين برجام عين آن امامزاده (زائر خفه کن) است رئيس دولت جواب بدهد برجام با نامه شما در تاريخ28 دي 94 به رهبري معظم تطبيق ماهوي دارد؟ اين که دلار رکورد ميزنه، مديون برجام، و (و ريش پروفسوري ها) هاي دولتي هستيم که در مواقع بحران (مفقود الاثرند) حتماً به آرايشگاه رفته و در حال استحمام هستند که (محاسن جديد بيارايند) يا (فرم جديد پروفسوري اش محاسن را) دقيقاً و ميليمتري ايجاد کنند.
اما و اصولاً مهم نيست سانچي آتش بگيرد، برجام مهم است تازه بعد از چندين روز يادمان بيفتد که سانچي دارد مي سوزد، با اهلش، با نيروهايش ما که روباه پير انگليس نيستيم که زاغري داشته باشيم که چهارچوب در سياست خارجي ما را انگليسي براي آن شکستند، بهاي يک تار موي سر فرزندان مومن سانچي هزار تا زاغري مي ارزد. راستي ديپلماسي ما درروزهاي اول آتش سانچي کجا بوده اند، و اما براي (زاغري) پير استعمار گر انگليس پول صدها و يا هزار تانک که سي سال است به نسيان سپرده شده تقديم مي کند، و با عرض پوزش (سينه و يقه و... پاره) مي کنند تا (جاسوسي) آزاد شود، آن وقت ما و سياست خارجي مان در خواب و سانچي در آتش، و يا به دنبال برجامند برجامي که براي برخي (گلابي) داده و ... و به برخي بازار و کاسبي هديه کرده؟! سانچي سوخت و فرزندانمان سوختند و فدا شدند، سرخم به سلامت، بيمه غرامت مي پردازد؟!!اين هم واکنش برخي دولتمردان.
آقاي علي مطهري زماني نه چندان دور فرمايش فرموده بودند، » رزمايش هاي موشکي کم عقلي است« اما پر کردن و بتون کردن تاسيسات هسته اي کشور (عقل اتم) و (درايت اکمل) است.
برجام داستان آن (پادشاه لختي بود) که خياط (رند) او را به بازي گرفت، که هر کس لباس شاه را نبيند (حرامزاده است)، اين
برجام هاي فرضي، اقتصادي، جز تخريب بنيان هاي انرژي هسته اي چيزي براي ما نداشت، و رئيس دولت، هزاران فحاشي سياسي را نثار مخالفان کرد، ولي غافل از اين که (پادشاه برجام پوش)(لخت است) حالا اگر ( خواص برجام) هورا مي کشند، که »برجام هيچ ندارد« و ظرف بيست دقيقه به دليل (عهد اخوت سياسي) که (بوي رياست 1400) از آن ميايد، تصويب شد. ولي مردم عادي و فهيم و ارزشمند ما مي دانند (پادشاه برجام لخت و عور است، (پادشاه خوش خيال) گول دسايس (خياط رند) را خورده است.
حالا گلابي بدهد، همه ما رابه جهنم ببرد، و يا هزار طعنه بشنويم، خواهيم گفت هم زمين گرد است و هم برجام نافرجام است و هيچ ميوه اي نخواهد داد، و برجام فرجامش خيانت غرب و غرب باوران است.
برجام هيچ گره اي از اقتصاد ما باز نکرد، جز اين که عده اي کاسب برجام، با وعده اي خوش خيال (خيال پلو )کردند و بس.
معامله برجام ثابت کرد که به قول يکي از دوستان اهل فکر نه اصلاح طلبان معتمد نظامند و نه به اصولگراها اميدي هست. اين درس تلخي بود که حمايت اصلاحات با جميع نيروهايش و تصويب آن در مجلس از مخالفت تا تصويب20 دقيقه اي طول کشيد دسته گل اصولگرايان است. والسلام
Share/Save/Bookmark