توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 42655
سه شنبه ۸ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
برای مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها
حماس خواستار تحصن در مسجد‌الاقصی شد
جنبش حماس در واکنش به تجاوزات روزمره رژیم صهیونیستی علیه مسجد الاقصی، تحصن فلسطینیان در این مسجد و مقابله با تجاوزات صهیونیست‌ها را خواستار شد.
حماس خواستار تحصن در مسجد‌الاقصی شد
به گزارش خط نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" در خارج خواستار حضور گسترده تمامی اقشار ملت فلسطین در مسجد مبارک الاقصی و مقابله قاطعانه با تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به این مسجد و حملات آنها به نمازگزاران فلسطینی شد و بر لزوم تحصن فلسطینیان در داخل مسجد الاقصی طی دهه سوم ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

حسام بدران طی بیانیه‌ای تصریح کرد که اقدام شهرک نشینان صهیونیست در تجاوز به مسجد الاقصی که طی دو روز گذشته و روزهای قبل ماه مبارک رمضان هم تکرار شده بود، تحریک شدید احساسات مسلمانان و آزمون صبر واقعی ملت فلسطین در برابر تجاوزات بی وقفه علیه مسجد الاقصی است.

این رهبر جنبش حماس تصریح کرد انتفاضه ای که به خاطر مسجد الاقصی و آزادگان حاضر در داخل آن به راه افتاده بود، همچنان ادامه دارد و تا تحقق اهدافش ادامه خواهد داشت. وی افزود تداوم تجاوزات علیه مسجد الاقصی انگیزه ای واقعی برای جوانان فلسطینی به منظور دفاع از آن و فداکاری در راه آن تا آزاد سازی کاملش از لوث وجود اشغالگران خواهد بود.

بدران به نمازگزاران فلسطینی حاضر در مسجد الاقصی که با تعرض صبح امروز شهرک نشینان تندروی صهیونیست به این مسجد مقابله کردند، درود فرستاد و از رشادت ها و فداکاری های آنها در برابر اشغالگران صهیونیست و نظامیان جنایتکار آن که باعث زخمی شدن تعدادی از آنها در جریان این درگیری ها شد، تمجید کرد.

صبح دیروز دوشنبه نیز گروهی از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت نظامیان صهیونیست وارد مسجد مبارک الاقصی شدند که این مساله اعتراض نمازگزاران فلسطینی را به دنبال داشت و باعث درگیری میان طرفین و زخمی شدن دست کم 35 نفر از نمازگزاران فلسطینی و مدافعان حرم الاقصی شد.
Share/Save/Bookmark