توصيه مطلب 
 
کد مطلب: 53040
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۳
سیر تا پیاز قاچاق در قطعات یدکی‌ هواپیمایی
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی ،وقوع قاچاق در قطعات یدکی‌ هواپیمایی را تکذیب کرد.
سیر تا پیاز قاچاق در قطعات یدکی‌ هواپیمایی
به گزارش خط نيوز، مقصود اسعدی‌ سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه قاچاق قطعات یدکی‌ هواپیما در بخش هوایی واقعیت ندارد، گفت:استفاده از کوچکترین قطعه یدکی‌ هواپیما منوط به اخذ گواهینامه‌های لازم و تأیید کارشناسان هوایی است.

وی افزود: نمایشگاهی از قطعات و لوازم یدکی‌ هواپیما که ساخت دست متخصصان و کارشناسان خبره ایرانی است،‌ در چند روز آینده برگزار می شود.(نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات مورد نیاز صنعت هوانوردی 1 و 2 مردادماه)در این نمایشگاه شاهد توانمندی‌های متخصصان ایرانی در صنعت هوایی خواهیم بود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی درباره عدم تحویل هواپیماهای اِی تی آر و ایرباس از سوی شرکت‌های هواپیمایی بوئینگ گفت: این اقدام شرکت‌های هواپیمایی خارجی عجیب نیست و ما آن را پیش بینی کرده بودیم.

سامانی افزود: شرکت‌های هواپیمایی ایران برای تأمین ناوگان مورد نیاز خود از تمامی کشورهای خارجی استفاده خواهد کرد و برنامه‌هایی برای این بخش در نظر گرفته‌ است.

وی درباره صحبت‌های اخیر یک خلبان که مدعی شده بود برخی از شرکت‌های هواپیمایی خلبانان را مجبور می‌کنند که با وجود نقص فنی پرواز کنند، گفت: چنین اقدامی امکان پذیر نیست چراکه شرکت‌های هواپیمایی و سازمان هواپیمایی به لحاظ قانونی نمی‌توانند خلبانان را مجبور به چنین پروازهایی‌ کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران
Share/Save/Bookmark